Rhodes Bay reviews

Heel aangenaam verblijf.

LAUDY
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Echt vakantie

Super vriendelijk en hulpverlenend personeel. Proper en goed verzorgd En veel mogelijkheden in een goede uitvals hoek,

Anne Bakhuis
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Fijn hotel!

Super leuke vakantie gehad! Top hotel, mooie kamers, alles is netjes en schoon, goed ontbijt, mooie zwembaden en een privestrandje. Fijne locatie, 5/10 minuten van Rhodos stad af met taxi of bus.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Prachtig 5 sterren hotel waar het personeel super aardig en behulpzaam is.

Erg , mooi , brandschoon hotel. Met aardige mensen , die ook erg behulpzaam zijn. Eten is er erg goed. We hadden ontbijt erbij , dat was uitstekend . Zijn meerdere keren beneden wezen eten. Dat was heerlijk en de prijs was prima .

Hr. R. Van Soest
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2022

Fantastisch hotel

Prachtig hotel met erg goed eten. In 8 dagen tijd geen een keer hetzelfde gegeten tijdens het buffet. Zwembad boven op het dak is perfect met goede bediening.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Uitstekend hotel met vriendelijk personeel

Goed gelegen hotel met eigen strand en diverse zwembaden. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed en het personeel is over de hele linie zeer vriendelijk en behulpzaam. Gunstig gelegen t.o.v. Rhodos stad. Met de bus ben je er binnen 20 minuten. Goede bedden (ook als je 1.90m bent) en schone kamers. Wij hebben in het gerenoveerde deel van het hotel gezeten

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2019

Super mooi hotel prachtige ligging

Het hotel was supermooi, wel gelegen aan de hoofdweg, maar met een tunnel kun je gemakkelijk naar het strand. De kamer was super(deluxe) het ontbijt had genoeg keus.(Wij hadden alleen ontbijt) mooie zwembaden. En kort bij Rhodos stad

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2017

gewoon goed hotel

Kamer en douche kunnen wel opknapbeurt hebben.niet ff lekker kunnen zitten op de kamer.tv heb je ook niet veel aan.wel netjes schoon.

Uiticht vanaf ons balkon 8e verdieping
Hotel vanaf strand gezien
In de tuin bij het zwembad
Heerlijk uiticht tijdens ontbijt
By night