Valtos Beach reviews

9,6

Enzendorfer
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Gewoon zelf ervaren !!!

Fanatastischhhhhhhhhhhhh ontvangst door de eigenaar en het was 15 Augustus de Heilige Maagd Maria dus er was overal vuurwerk... Feestdag ! Eten is geweldig , wij hadden 1 spuugnw gerenoveerde kamer. Ik was er in 2019 ook al geweest en ik zei er is hier veel veranderd ...en dat klopte ook. Tijdens corona hebben ze hier lounge buiten zitjes gemaakt uitkijkend over Valtos beach..Parga is het pareltje van Greece. 1 ding...tis berg op trap af en trap weer op ... NIET GESCHIKT VOOR MENSEN DIE SLECHT TER BEEN ZIJN !!

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Geweldig hotel met hier en daar wat kleine tips wat beter kan

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Mooie accommodatie, vriendelijk persoon en prima locatie

Mooie accommodatie, vriendelijk persoon en prima locatie

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

goed appartement/hotel op toplocatie

zeer goed verzorgd appartement/hotel met lekker ontbijt en avondeten op een perfecte locatie op het strand en nabij parga stad je moet echter wel goed ter been zijn ivm de vele trappen in het complex en de flinke klim naar parga

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Schoon, persoonlijk en gastvrij

Het "wees welkom" gevoel en gastvrijheid van de eigenaren en het personeel is zeer opvallend en positief. Daarnaast is het schoon en goed verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2017

Geweldig, schoon appartement met schitterd uitzicht

Mooi hotel/ appartementencomplex met superschone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Voor mensen die slecht ter been zijn, kunnen de trappen wat lastig zijn...

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

Een paradijs!

Wij ware voor het eerst in Griekenland en dan meteen deze toplocatie! Wij hebben genoten vriendelijke mensen we konden geen minpunten ontdekken!

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2017

prachtige ligging, vriendelijk personeel, gezellig

prachtige ligging aan mooie baai, met korte steile klim of bootje naar mooie Parga stad, typisch grieks appartement met kleine badkamer maar wel volledig en met airco, ruim balkon, lekker (en veel) eten, heerlijke ligbedden aan strand

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2017

hotel waarbij de klant voorop staat.

Goede service, vriendelijk personeel en op een mooie locatie gelegen. Voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader, geen lift aanwezig.