Adams reviews

Hr. M. Pol
Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Lekker rust

Lekker rustig gelegen, gewoon genieten van je vakantie. Komen hier al jaren

Laatst bijgewerkt: 1 september 2021

Netjes, vriendelijk,

Het Adams hotel is mooi en netjes. kamers zijn goed schoon niet erg luxe. het hotel ligt erg hoog waardoor het een hele klim is om boven te komen. Parga heeft een mooie boulevard maar daarvoor moet je wel naar beneden.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Bijzonder aangenaam

Rustig en bijzonder schoon hotel met geweldige service

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Vriendelijk goed georganiseerde familie

Niets is te veel.We werden door hun zelf naar de haven gebracht omdat ze geen taxi konden bereiken.Vervroegt ontbijt bij vertrek.vrolijke bedoeling.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2019

geweldig in alles. receptioniste Stella is een super woman

wij zijn compleet in de watten gelegd, een super fijne tijd gehad, aardige en lieve behulpzame mensen.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2018

Mooi, schoon, rustig, geweldig personeel

Warm welkom. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. In de Olive Tree, het restaurant bij het hotel kun je heerlijk eten. Mooie kamer. Schoon. Dagelijks schoon beddegoed. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Slechts 1 minpunt: er hing een douchegordijn in onze douche. Dit hield a: het water slecht tegen waardoor de douche vrij nat werd. En b: het gordijn rook niet echt fris. Ik had een douchecabine prettiger gevonden.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2017

Gweldig Hotel

Mooi hotel, prima kamer en goed schoon. Heel vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar. Eten is voortreffelijk zowel ontbijt als avondeten. Parga-stad is mooi om te wandelen. In juli/aug erg druk. Leuke excursies via Tui.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2017

Mooi hotel

Mooi hotel, mooie en schone kamers, goed ontbijt, uitstekend restaurant, eigenaars en personeel doen er alles aan om het je naar je zin te maken.

Receptie
Mooi.lekker gegeten.