TIME TO SMILE Osiris reviews

Hr. R.M. Semler
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Hr. A.P.M. De Klerk
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Accommodatie is pas gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Alles is heel schoon en wordt dagelijks bijgehouden. Vriendelijke personeel. Tot 18 uur is het mogelijk om eten te bestellen in de gezellige bar. In de buurt zijn veel restaurants en winkels.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Netjes, simpel, maar heerlijk.

Osiris is een heel net, vriendelijk en comfortabel appartementen complex. Heerlijk zwembad, goed eten.

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Zalig oord

Super vriendelijk, schoon, accuraat, mooi , inclusief vliegtuigen die over vliegen. Super Dicht bij strand, eten , gezelligheid

Hr. J. In 't Groen
Laatst bijgewerkt: 18 juni 2022

Sfeervol

Mw. L. Weeda
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2022

Perfect

Heerlijk hotel! Vriendelijke mensen! Voor mij zelf een nadeel dat ik op het sofabed slaap en die behoorlijk hard is. Maar dat is persoonlijk! Kamers zijn goed schoon! Ook de openbare ruimtes Zijn erg schoon! Zwembad is prima! Helaas worden er toch al handdoeken op de bedjes gelegd en gaan mensen eerst ontbijten! Gelukkig is het strand om de hoek en kan je daar goed vertoeven! Het eten is hier heerlijk! Voor lunch kan je echt goed eten! Ook het ontbijt is goed. Het wordt voor je gepakt hierdoor pak je niet te veel en hoef je niet veel weg te gooien! En heeft niet iedereen er aan gezeten! Al met al zal ik hier zeker terug komen! En raad ik het aan aan vrienden!

Hr. J. Weeda
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2022

Top! Hier worden we blij van!

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Wat een fantastische plek! Goed appartement en super vriendelijk personeel! Kortom: wij hebben een heerlijke tijd gehad!

Hr. C. van Loenhout
Laatst bijgewerkt: 4 november 2021