Rafael reviews

Hr. A. Simons
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Hele fijne plek

Hele fijne plek, goede ligging (je waant je bij het zwembad in een rustige omgeving, maar stap je de voordeur uit sta je in het centrum van het plaatsje met alle restaurantjes, en je loopt in een paar minuten naar het strand), ideale uitvalsbasis voor allerlei activiteiten, maar ook prima plek om weinig te ondernemen, hele vriendelijke mensen.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

wel wat gedateerd , zou iets moderner mogen algemene ruimte lokte voor ons niet om s'avonds te gaan zitten. jammer dat er geen wifi op de kamer was

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Prima appartement intieme sfeer.Gewoon goed.

Inrichting appartementen is een beetje old school. Maar het is daar zeer prettig om te verblijven. Ontbijtje prima. vriendelijk en familiair personeel. Niets is het management te gek om het naar je zin te maken. Lekker zwembadje niet al te groot. 150 mtr vanaf het strand. Ligging perfect met tal van leuke winkeltjes en Restaurantjes.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Schoon, gastvrij,centraal gelegen

Gastvrij ontvangst door eigenaresse Christina. Alles wordt goed uitgelegd. De kamers zijn ruim en schoon. Elke dag wordt schoongemaakt en schone handdoeken. Wel veel vliegtuigen omdat Rafael dichtbij het vliegveld ligt. Ook veel bussen in het straatje.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Top! Vriendelijk! Goede locatie! Netjes en schoon!

Hele lieve eigenaar Christina echt een vriendelijke en lieve vrouw. Gaat heel goed lief aardig om met haar gasten van aankomst tot aan vertrek. Eerste appartement eigenaar die je letterlijk ook uitzwaait als je weg gaat en een warm welkom! Voor een app/hotel is het zeer goeden bedden, heb heerlijk geslapen. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Appartement is op een hele goede locatie alles op loop afstand! Kortom: wij waren te vreden, hebben een hele leuke en fijne vakantie gehad! Echte aanrader zowel het appartement als de plaats.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Top appartementen complex

Een leuk Gezellig appartementen complex ,geen groot zwembad maar voor ons genoeg!!, s'avonds sfeervol verlicht. strand op ongeveer 5 min. lopen , je kan daar bedjes huren voor 5 euro p/p voor de hele dag eenvoudige kamers maar schoon [iedere dag schoongemaakt, bed opgemaakt!!] De gastvrouw Christina en het personeel waren erg vriendelijk. We hebben er een HEERLIJKE vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Ultiem bijkomen,zo gezellig en gastvrij

Christina en haar family dreamteam maken van jouw toch al fijne vakantie op Rhodos een ware belevenis. Ze is hartelijk, vriendelijk en gastvrij. Naar wens te reserveren: ontbijtbuffet kluisje op de kamer, WiFi, airco. Griekse avond is echt een aanrader en was voor ons het hoogtepunt van de vakantie. Het app/hotel staat in een van de hoofdstraatjes van Trianda. Veel leuke winkeltjes, poolbars en restaurantjes. Wij zijn er nu een paar keer al geweest en zullen met liefde weer terug keren.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2019

We komen zeker nog eens terug.

Zeer vriendelijk personeel en eigenaresse. Perfecte ligging in straat met velen restaurants en winkeltjes en 5 min van strand. Ruime kamers met balkon met uitzicht op de winkelstraat en zwembad. Zit je wat hoger dan zie je ook de zee. Prijzen van restaurants is heel goed te doen. We komen zeker nog eens terug.

Griekse avond
De kleine bakons
het strand
Zwembad Rafael genomen vanaf 3e verdieping
Transfer stopt voor de deur! Eigenaresse Christina ontvangt je hartelijk en zwaait je ook weer uit!