Vakantiebestemmingen Naxos Griekenland

Op deze pagina vind je informatie over Naxos. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Naxos? Je vindt hier o.a. bestemmingen, accommodaties en het huidige reisaanbod van reisaanbieders. Op basis van vakantiebeoordelingen hebben we daarnaast een top 10 hotel beoordelingen Naxos gemaakt. Deze ziet er als volgt uit:

In totaal staan er op Vakantiepanel.nl 12 hotels Naxos, 7 appartementen Naxos en 0 campings Naxos. Deze accommodaties liggen verspreid over diverse vakantie bestemmingen Naxos. Hieronder hebben we de best beoordeelde vakantie bestemmingen in Naxos op een rijtje gezet:

Ben jij op zoek naar een all inclusive Naxos of een last minute Naxos? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Naxos voor een vliegvakantie Naxos.

Suzanne Clappers

Suzanne

Mijn passie voor reizen is groot. Erg groot. In de afgelopen tien jaar heb ik zowel voor mijn werk als privé vele interessante en vooral diverse bestemmingen bezocht. Van de mooie natuur en vriendelijke bevolking in Ierland tot de Wadi Rum woestijn in Jordanië, en van het bruisende Londen tot aan het sfeervolle Griekenland. Deze ervaringen gebruik ik graag om voor u de mooiste reizen samen te stellen. Wilt u skiën? Ik selecteer voor u de beste skigebieden. Zoekt u liever een zonnig strand op? Een groot aantal mooie zonvakanties ligt al voor u klaar. En als u nieuwe culturen wilt ontdekken dan kan ik u uit ervaring een aantal mooie bestemmingen aanbevelen. Kortom: vertel mij wat uw vakantiewensen zijn, dan zoek ik voor u de beste vakantiemogelijkheden. De voordelen van mij als Zelfstandig Reisadviseur: - U heeft één contactpersoon - Alles van A tot Z geregeld - Ik ben 7 dagen per week voor u bereikbaar, ook buiten kantooruren - Op verzoek kom ik bij u langs, waar en wanneer u dat wilt - ANVR en SGR aangesloten Makkelijk & Vertrouwd! Bel of mail voor een afspraak!

1 beoordeling(en) over accommodaties en bestemmingen in Naxos geplaatst
    Josien Houben

Josien

Josien Houben, reisadviseuse Sinds 2002 ben ik werkzaam in de reiswereld, maar mijn interesse in reizen gaat verder dan alleen werken, eigenlijk is het meer een hobby. Als het even kan ga ik zelf ook lekker op vakantie. Wat ik het meest belangrijk vind is het ontdekken nieuwe plekken en genieten van verschillende culturen. Dit in combinatie met mooie stranden is voor mij de perfecte vakantie! Dit alles vind ik terug in het voor mij zeer speciale Griekenland. Dit land staat bij mij echt op nummer 1, ik ben er in 2008 zelfs getrouwd! Mijn collega's noemen mij de Griekenland specialist, want gedurende de afgelopen jaren heb ik ontzettend veel van dit prachtige land gezien. De Griekse eilanden zijn voor mij echt uniek, hier raak ik nooit uitgekeken! Naast Griekenland heb ik natuurlijk nog meer mooie bestemmingen bezocht, zoals de Verenigde Staten. Hier heb meerdere keren zeer indrukwekkende rondreizen gemaakt.

1 beoordeling(en) over accommodaties en bestemmingen in Naxos geplaatst
    corinne  pieper