Acrogiali reviews

5,3
3,3

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2019

Mooi appartementencomplex op goede locatie in leuke stad.

Mooi appartementencompkex op goede locatie in een leuke stad. Dit lijkt me wel genoeg informatie. Jammer dat ik persee meer moet invullen om vetder te kunnen.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Prima vacabtielocatie ( alleen hoofdgebouw ) voor een weekje weg

Wij (ouder echtpaar ) boekten een weekje bij Acrogiali . Bij aankomst kregen wij een kamer in de dependance ( garden) Dit app.complex ligt aan een drukke doorgaande weg met veel lawaaierig verkeer ( veel Quats ) 's Nachts slapen wordt erg verstoord door druk verkeer en dan de hele nacht door ! Gebruik van zwembad kan slechts bij het hoofdgebouw dat danook direct aan het strand ligt. De ligstoelen bij zwembad zijn 'smorgens al "bezet" gemaakt met de handdoeken van de gasten in het hoofdgebouw waardoor je genoodzaakt wordt strandbedden te huren op het strand . Advies ; reken alle consumpties direct af. De administratie hiervan is nogal onprofessioneel, Aan te bevelen restaurants; in Malia ; Nostimo en Creta ( beach Road of Stalis )

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Super plek en de meest vriendelijke mensen

Het voelde als thuis komen ookal was het onze eerste keer. Schone en praktisch ingerichte kamers. Voor ons een locatie om zeker naar terug te gaan.

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2019

geweldige ervaring

Een mooi complex buiten de drukte van het centrum Malia. Mooi rustig strand en luxe ligbedden!

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Netjes hotel aan zee met TOP personeel

Kamers waren schoon, bedden liggen lekker. Wel erg weinig kastruimte. Ontbijt was erg karig. Maar ligging direct aan zee met watertaxi voor deur en bus halte om de hoek maakt veel goed. Personeel ergggg vriendelijk. Iedereen kent je bij je voornaam

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2019

Prima locatie als je even een paar dagen bij wilt komen

Op loopafstand van Malia maar uit de drukte van het uitgaansleven. Vanuit het appartement ben je snel bij de supermarkt om wat voor het ontbijt te halen die je lekker op je balkon kan opeten. Eigenaresse is zeer vriendelijk en brengt iedereen aan het lachen. Alleen jammer dat de airco uitgaat zodra je de kamer verlaat waardoor het nogal warm is als je later terug komt. Met een 2 kamer appartement blijft 1 kamer hierdoor vrij warm ook al is de airco aan.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2019

Genieten op een mooie lokatie

Op loopafstand prima restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Vriendelijke mensen . Je bent er welkom.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

Heerlijk zonnen in een mooie omgeving

Hotel Acrogiali is ons goed bevallen. Heerlijk weer met veel mogelijkheden om te zonnen, zowel bij het zwembad als het strand. Een leuke bar met uitgebreide kaart en aardige bediening. Echter wordt er niet duidelijk aangegeven wanneer je in het appartementen complex zit of in het hotel. Wij zaten in het appartementen complex wat ongeveer 200 meter lopen is van het strand/hotel. Genaamd “the garden”. Naast dat het dus helemaal niet bij het hotel is, is het ons wel goed bevallen. Geen last gehad van de aanliggende weg, maar wel van stoelen en bedden die werden verschoven door de schoonmaakster in de ochtend. Het is een stukje lopen naar het stadje maar dat is helemaal niet storend. In de avond wordt je letterlijk naar binnen getrokken door de medewerkers van de clubs in Malia, waar je wel een beetje tegen moet kunnen. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Niet fijn war jullie beloofde was het niet

Ik vind dat jullie iets aanbeden wat echt niet klopt jullie zijn daar niet open over op de beschrijven staat aan het strand in de kleine letters staat kan ook in een ander plek maar jullie vertellen niet dat het aan een zeer drukke weg licht echt niet te doen we komen krijgen een kamer heel vochtig alles was stuk weg zijn naar de vrouw gegaan die ons ander kamers aan bood heel snel omdat ze wel wist dat niet niet kon , met veel mensen er oven gesproken en zeggen dit allemaal en zetten nu allemaal bij de molen wat veel beter is en echt aan het strand ik begrijp echt waarom jullie mensen zo vals voor lichten gewoon niet echt open wat je kan krijgen

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Schoon, modern, goed onderhouden, klantvriendelijk, prachtige ligging

Fijne betrokken gastvrouw/eigenaresse Luna. Hardwerkend . Altijd in voor een praatje. Zeer gastvrij en vriendelijk. Mooie moderne kamer, prachtig balkon, goede bedden. Geweldig uitzicht met zwembad en direct daarna het strand met heerlijke bedden. Maar 5 euro voor 2 bedden en parasol. Dichtbij winkels en restaurants.

Strand met fijne bedjes
Kamers