Delfinia reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

mooi en net hotel

wij zijn heel tevreden over het hotel, iedere dag werdt de kamer schoongemaakt, fijn zwembad alleen het restaurant bij het zwembad vonden we minder goed . het ontbijt was wel heel goed

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Geweldig ligging gehad in bungalow 647

Mooi complex en goed onderhouden tuin. Problemen met harde bedden werden gelijk opgelost met een extra topper op het bed. Geweldig team en manager die je hielpen. Met andere woorden een geweldige vakantie gehad, TOPPERS !!!!

Laatst bijgewerkt: 19 september 2018

Mooie ligging

Wij zaten in de bungalow van Hotel Delfinia.. Maar dit mag geen naam hebben. Het zijn gewoon huisjes en vrij basic. Echter, wij vinden het heerlijk op Lesbos, en dit hadden wij wel verwacht. Onze vakantie is er niet minder door geworden. Ontbijt is prima, niets op aan te merken, echter mogen ze toch echt wel eens wat doen aan de inrichting van de accommodatie, neem alleen de badkamer maar!!!!! De ligging is echt prachtig en de zee die je hoort als in je bed ligt is heerlijk, mits je aan de zeekant ligt.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2017

Mooi hotel, wel verouderd.

Als je een kamer met zeezicht boekt moet je wel horen dat je op de 3e of 4e verdieping komt. Bij 2 of lager kijk je tegen binnen aan. De douche is erg verouderd en is toe aan een opknap beurt