Adonis reviews

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Ideaal perfect

Maria de eigenaresse perfect en behulpzaam net als de rest van het personeel ,en de locatie is ideaal aan de rand van het stadje ,je kan alles lopend doen

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

simpel, heel schoon, vriendelijke mensen

op zich een goed appartement. Het kiezelstrand is dichtbij maar erg klein. Er is geen zwembad, je kunt wel terecht bij het zwembad van de "buren" waar ook de opgang naar het strandje is. Tegen betaling ligbedjes. Naar ons idee niet zo geschikt voor kleine kinderen. Ook voor mensen die moeilijk te been zijn is dit plaatsje niet geschikt, is veel klimmen! Wel een heel mooi plaatsje en gezellig!

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Prima plek

Gastvrij personeel. Elke dag werd er gepoetst. Fijn gezamenlijk terras met voldoende schaduw.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

heel goed fijn onderkomen, vriendelijk en behulpzaam personeel en eigennaren

voor de vierde keer in Adonis geweest, zo gastvrij en vriendelijk, is voor ons thuiskomen als wij daar aankomen en verblijven. heel erg jammer dat het eiland steeds in de negatieve publiciteit komt, wij hebben nooit iets gezien of gemerkt van vluchtelingen o.i.d het is echt heerlijk daar.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2018

Gezellig

Gezellig vriendelijk goed hotel, alleen s’achts moeilijk te vinden, we werden niet begelijd door Tui medewerker

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2017

Perfect voor mij

Perfect gelegen dicht bij strand en in het beging van het super leuke stad/dorp en je kan er goed wandelen in mijn geval hardlopen

Laatst bijgewerkt: 22 september 2017

verslavend

Ontzettend gezellig hotel met heel veel vaste klanten.Maria de eigenaresse is heel betrokken met haar gasten en doet van alles om het verblijf tot een vaste bestemming te maken.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2017

Top plaats!

Heerlijk gezellig kleinschalig complex op een mooie plek. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2017

Alles wat je nodig hebt.

Mooi pand. Centraal gelegen. Winkel bank restaurant cafe's en vooral belangrijk :het strand binnen 100 mtr. Vriendelijk personeel. Kamers eenvoudig maar met alles wat je nodig hebt: waterkoker, ijskast, 2 pits kookplaat, tv, fohn. Badkamer met douche en ligbad en toilet. En de kamer is Superschoon!! Iedere dag schone handdoeken!! Hard matras maar toch heel goed geslapen. Terrasje met 2 stoelen en tafeltje. Wat wil je nog meer voor zulke prijzen!? Ik ga volgend jaar zeker terug!!

Uitzicht vanaf het gezamenlijk terras
Aan de hoofdstraat heel centraal in Molyvos.
Gegezellig terras van het hotel voor een drankje