Royal Nidri reviews

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

Fantastisch appartement, perfecte locatie, super vriendelijk personeel

Er wordt de hele dag schoongemaakt, alles tip-top! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eten / drinken wat je overdag kunt bestellen is ook erg goed.

Hr. F.T.A. Litjens
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2023

Een zeer schone accomodatie allen had de inrichting voor ons iets moderner gemogen

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Fijne accommodatie

Mooi appartement ruime kamer en schoon Vriendelijke eigenaar en ook het personeel is erg behulpzaam. Appartement ligt vlakbij winkels en het strand Heerlijk zwembad en het ontbijt was erg uitgebreid. Ook de plaats is leuk met vele restaurantjes en een mooie haven. Echt een aanrader

Hr. S. Verhoef
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Uitstekend hotel. Schoon en vriendelijk mensen. Alles tip top verzorgd. Gaan zeker nog terug naar deze accommodatie.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2022

Heerlijke vakantie TOP

Royal Nidri biedt alles wat je wenst we hebben 11 dagen genoten Van de gastvrijheid van Christina Christo en service gerichte personeel .

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

mooi en rustig gelegen complex

complex ligt in een rustige zijstraat van de hoofdstraat, waar alle winkels zitten en erg gezellig is. Nidri is een zeer levendig en gezellig stadje, erg mooi gelegen tussen de bergen en zee met de diverse eilanden.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Gezellig, goede restaurants, sfeervol

Ook naar dit eiland ga je voor de ongedwongen sfeer (relaxed). Er zijn hier geen grote hotels en massa-toerisme, maar wel kraakhelder water (aangename temperatuur) en mooie stranden. Voor cultuur moet je hier niet zijn en ook Lefkada-stad is niet echt het bezoeken waard.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Een geweldig appartementencomplex, goed gelegen met een mooi zwembad en geode faciliteiten

Het complex is zeer schoon met een mooi zwembad en een bar. Het ligt rustig terwijl je zo in het midden van het dorpje bent. Het dorp is levendig met zeer veel restaurants en een haven. Veel mogelijkheden dot een boottocht. Je kunt er ook bootjes huren. Vraag Panos de barman en hij stuurt je naar de beste plekjes. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Perfect gelegen, schoon en fijn appartementencomplex

Op loopafstand gelegen van winkelstraat, strand, boulevard met haven. Erg veel Nederlanders en een enkele Duitse en Franse gast. Prima kamer met erg goed bed. Kussens wat hard en erg synthetisch ( waardoor warm). Dagelijkse goede schoonmaak en vervanging van handdoeken..

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Een heel fijne accomodatie, zeker een aanrader !

Wij hebben vanaf 25 mei tot 4 juni hier gelogeerd in een mooi, schoon en ruim appartement. Het personeel was erg vriendelijk en er wordt op donderdagavond een bbq georganiseerd. De ligging is ook prima. Je loopt zo de hoofdstraat in met tal van winkeltjes en restaurantjes en de gezellige boulevard. Restaurant The Barrel aan de haven kunnen we zeker aanbevelen !

Het zwembad met de bar
Royal Nidri