Madouri reviews

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Prachtige ligging met mooi uitzicht

De app zijn wel toe aan een opknapbeurt maar personeel heel vriendelijk en behulpzaam !

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Leuk appartement

We hadden een mooie grote kamer met zeeuitzicht, er waren echter ook kamers met uitzicht op een drukke weg, deze hadden wij niet graag willen hebben.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2017

Sfeervol hotel pal aan het strand; genieten!

Madouri ligt net buiten het centrum. 5-10 minuten lopen en je zit in het centrum. Leuk hotel, vriendelijk persoon en mooiste uitzicht van alle hotels! Er zijn verder weinig faciliteiten aanwezig. Er zit een soort strandbarretje in de tuin van het hotel. Heel aardig personeel ook weer en je kunt er terecht voor een lekker drankje en een standaard maaltijd (hamburger, tosti etc). In het centrum zitten ruim voldoende restaurants waar je lekker kunt lunchen of avondeten. In het centrum zelf zit een goede bakker, dus meer heb je dan ook niet nodig in dit hotel. Nadeel: gehorige kamers en waterdruk in de badkamer is hopeloos (op de derde verdieping)

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2017

Mooi appartement

Schandalig gehorige bovenste verdieping. Daardoor slecht geslapen.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2017

Geweldige plek om te zijn.

Heerlijk direct aan het strand,supermarkt aan de overkant bushalte vlakbij,stukje lopen naar Nidri naar zeer goede tavernes etc,Gezellige plaats we komen er sinds 1987.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2017

Heerlijk verblijf met magnifiek uitzicht

Ruime studio's met ruim bakon en alles netjes op orde . Zeer gastvrij personeel en goede service. Alles direct aan het strand. Het terras met bar / eet gelegenheid ook aan het strand met zeer hulpvaardig personeel. Douche is klein en onderhevig aan wisseling van de waterdruk

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2016

Kleinschalig, vriendelijk complex op een super locatie!

We hadden een appartement op de bovenste verdieping, zeezicht comfort, met super mooi uitzicht. Appartement was nog vrij nieuw, heerlijk ruim en netjes. Alles op loopafstand, strand voor de deur, bootverhuur op ong 30 meter, winkelstraat en boulevard op ong 400 meter. Kortom super!

Dit is het uitzicht  van de app.