Iris reviews

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2023

Gezellig, kleinschalig, prachtig uitzicht en lekker rustig

We hebben genoten van de vakantie. Het app en de de mensen waren prima en erg vriendelijk. Dicht bij het centrum en prachtig eiland. De boot die we erbij gehuurd hadden was wel een uitkomst vanwege de enorme hitte.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2023

Geweldig,vriendelijke mensen, netjes!

Leuke appartementen met een heerlijk zwembad en gezellig barretje en zitjes. Voor de deur kan je zo in je bootje stappen en een tochtje maken..prachtig uitzicht ook.Wel een klein stukje lopen naar de restaurants maar vind ik niet erg. Misschien voor oudere mensen net iets te ver. Goede service en super aardige eigenaar.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Mooi hotel ,goede ligging vriendelijke mensen, goed eten

Hr. R. Grunwald
Laatst bijgewerkt: 1 juni 2022

Kleinschalige accomodatie met super vriendelijke eigenaars op geweldige plek in Nidri

Mooi en schoon appt. Super vriendelijk personeel Rustig gelegen maar met een korte wandeling ben je zo in het stadje

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

geweldige accommodatie

eigenaren en bedienend personeel zijn toppers, niets is teveel. Schoonmaak is ook voortreffelijk. Eten is ook een aanrader vooral ook de bbq. Bedden uitstekend, inrichting 2 kamer app erg mooi. Gewoon toppie

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Geweldig aparthotel

Prachtige kamer met uitzicht op baai Christof en Effi doen echt alles om je het naar de zin temaken samen met Lila en Archie die in bediening zitten Bootje bij kamer huren is ook heel leuk Je moet dan alleen benzine betalen op het eind Al het eten en drinken kan je (als je wilt )laten opschrijven en aan eind van vakantie betalen Het is net of je bij familie op vakantie bent afscheid ging dan ook gepaard met dikke kussen ter afscheid

Bar bij zwembad
1 van de twee zwembaden