Athos reviews

Fred van der Klauw
Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2023

Lekker weekje Athos-Nidri

Goed hotel met zwembad, prima ontbijt, rustig gelegen, voorzijde in de hoofdstraat, achterzijde aan de boulevard. Keurig, geen overdreven Luxe. Top locatie met vriendelijke service.

Mw. S. van Deutekom
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2023

Hotel Athos een aanrader

Het hotel is oud ,maar zoveel warmte voel je als je binnen komt Het is een schoon hotel Personeel is vriendelijk En doet ze best Het ontbijt is goed en wat keus Van gebakken eieren of gekookt Of een Griekse yoghurt De bedden vonden wij te hard En hebben van het kamermeisje een topper gekregen. De badkamer is gedateerd Maar prima te doen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad Jammer dat het water koud was We kregen voor de koude nachten een deken . Iedere dag schone handdoeken

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2022

Vriendelijk, schoon, eenvoudig

Eenvoudig hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, meteen top matras en extra kussens op de bedden, heel schoon. Kleine douchebak met gordijn, dus hele badkamer nat. Ontbijt goed, maar ook heel eenvoudig en elke dag hetzelfde. Top locatie met prachtig uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

groot zwembad

Bij het zwembad worden gasten geaccepteerd van boten. Deze mensen claimen heel erg de bedjes en parasols. Vaak waren deze bedjes en parasols niet voor de gasten van het hotel daardoor beschikbaar. Ook de sfeer bij het zwembad werd door deze bootmensen ook negatief beïnvloed. Het restaurant werd ook gebruikt door deze mensen waardoor er soms geschreeuw was en er niet rustig gezeten kon worden. Als wij dit van tevoren hadden geweten dan hadden wij niet geboekt bij Athos. En het heeft onze vakantie wel beïnvloed.. Wij hebben dit ook gemeld bij het personeel. Ook stond het niet vermeld op de website van D-reizen en in de folder. De badkamer van de kamers is erg klein en normaal douchen is niet mogelijk. Ook hadden wij vochtproblemen in de badkamer die al lange tijd er waren. Wij zullen niet snel meer een reis boeken bij d reizen omdat de informatie niet compleet was.

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2019

Prijs kwaliteit is goed

Hotel ligt wel wat ver van het centrum en voor naar een strandje. Voor een volwassen persoon is de douche aan de smalle kant.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2017

Geweldige liging

Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Er zijn veel trapjes. De badkamer is ook super klein douche 60x60 en dan nog 1 plak gordijn dat onder de schimmel zit.Het leek een mooie kamer maar de matrassen 1 was er door gelegen en de ander lag je gewoon op de veren wat na een tijdje zeer begon te doen dus slecht geslapen en het hotel is erg gehorig en verder is het niet zo geschikt voor mensen met astma want het is vochtig in de badkamer en slaapkamer.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

een geweldige lokatie

Klein hotel met een prachtig zwembad, direct aan de boulevard en op kleine loopafstand van het centrum van Nydri. Veel mogelijkheden voor in de buurt met vooral de boot trips. Het is een prachtig gebied om te varen. Wij zijn al op vele plaatsen geweest maar deze vakantie staat bij ons in de top 3.