Konaki reviews

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2023

Heerlijk verblijf op Lefkas en in Konaki hotel

Lefkas: Wat een heerlijk eiland met prachtige plekken. Een auto of een scooter is wel handig. Wij zaten in het plaatsje Lygia en daar was niet heel veel te beleven. Hebben een aantal dagen een auto gehuurd, via Corendon. Super chill. Werd bij het hotel geleverd en ook weer opgehaald. Gewoon op de laatste huurdag s avonds de sleutel bij de receptie van het hotel inleveren. Maar we zijn ook een aantal x met de taxi op pad geweest. Oom prima te doen. Vanaf het hotel naar Lefkas, 10 eur. Naar Nidri 20 eur. De eerste x via de receptie van het hotel geregeld. Later zelf (we kregen visite kaartje) Wij zijn naar porto Katsiki geweest. Super mooi strand. Prima route. Wel moet je een trap af om op het strand te komen en er zijn geen voorzieningen en de hele dag volop zon en geen schaduw plekken. Verder naar de watervallen bij Nidri geweest. Neem je zwemspullen mee. Dan kan je een duik in het frisse water nemen. Ga wel zo vroeg mogelijk anders wordt het al gauw druk. Verder naar het strand

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2023

echt mooi parkachtig complex

konaki ligt op een plek waar weinig is te beleven aan een drukke kustweg . je moet wel een auto of scooter huren als je wat van lefkas wilt zien .Het is een geweldig mooi groen eiland. De mensen op lefkas zijn heel erg vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Hotel met aardige eigenaren. Kleinschalig met alle faciliteiten die wij nodig hadden. Zwembad is groot genoeg en heeft een kinderbadje. Eten is lekker. Geen avond gehad dat er niet iets lekkers tussen zat. Wel waren er veel Nederlandse gezinnen.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Een mooi rustig hotel met kamers aan een prachtige tuin

Een rustige omgeving, vriendelijk personeel, elke dag schoonmaak van de kamers. Heerlijk zwembad met ligbedden. Het ontbijt is prima, voor alles is gezorgd.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2018

Heerlijk verblijf met een goede prijs kwaliteitsverhouding

Wij waren hier 8 jaar geleden ook al als onderdeel van een rondreis door Griekenland. Nu zijn we hier twee weken geweest en het is ons wederom zeer goed bevallen. Schone kamer, goede bedden, eigen koelkast met vriesvak voor een koele leent en een koud glaasje lekkers, een heerlijk zwembad en een gezellige sfeer.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2018

Vriendelijk relaxed

Bijzonder vriendelijke eigenaar. Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. In het dorp zelf weinig te doen, wel auto nodig.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

gezellig kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel

we hebben genoten er waren veel nedelanders heel gezellig en Katerina bij het zwembad barretje heeft op al je vragen antwoord

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2017

Heerlijk verblijf gehad in dit mooie en schone rustige hotel

Mooi schoon Hotel heerlijk rustig ,prachtige tuin lekker ontbijt heel vriendelijk personeel die je verblijf nog aangenamer willen maken .

Zwembad bij nacht
De kamers in de tuin