Sissi Bay Hotel & Spa reviews

2,9

Hr. A.J. Verhoek
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Prachtige vakantie

Voor de derde keer in sisdibay geweest en wederom genoten.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Hotel redelijk goed

Shutle bus stopte niet voor het hotel, moesten ong 100m door een zijstraat lopen. Ophalen wel goed geregeld. Diner weinig variatie en niet warm. Wel voldoende. Strand wel te belopen, allemaal keien, niet fijn.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Rustig gelegen hotel

Hotel voornamelijk geschikt voor mensen met kinderen. Maar ook voor stellen, niet super de luxe. Douche was verschrikkelijk derest van de kamer wel prima. Eten kan ook beter. Ligging was fijn voor diegene die graag in rust verblijven. Hou je van drukte? Dan is dit plekje niet helemaal voor jou.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Niet goed maar ook niet slecht

Kleine douche, kamer. Airco tegen betaling. All incl is zeker niet All incl, je moet voor drank bij betalen. Personeel helpt vaker de niet All incl gasten. Eten is vaak hetzelfde geen variatie. Animatie voor kleine kinderen is ver onder de maat en stelt niks voor. Via prijsvrij is er geen reisleider/ster aanwezig voor eventuele vragen ter plekken

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Prima accomodatie en plek, rustig

We hebben genoten, alleen de kamer dames had wel anders gemogen. Ik heb 3x s'avonds om 18 uur nog moeten vragen om badlakens om te douchen, dan was er nog niemand geweest. We hadden alleen een schoon bed bij aankomst en ons bed is 3x opgemaakt, van de rest hebben we nooit iemand gezien en waren de dames erg laat op onze kamer soms na 18 uur dus. En de welness was helemaal leeg, daar was niets te doen of te beleven, wel graag gewild en betaal je ook voor...

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Fijn en kindvriendelijk hotel met een goede service

Fijn en kindvriendelijk, heerlijke zwembaden voor de kinderen. Zeer vriendelijk personeel. Mooie rustige ligging.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

mooi groot en vriendelijk

bij aankomen werden wij vriendelijk en hartelijk opgevangen door personeel.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Goed hotel met vriendelijk personeel

Kamer was wat gedateerd, kon wel wat onderhoud gebruiken

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Slecht eten

Eten was niet te vreten. Ze gebruiken steeds overblijfsels van vorige dag

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

super vriendelijk personeel, goed hotel

dit is de 4de keer dat we in dit hotel verblijven. 4 jaar geleden was de laatste keer dat we er zijn geweest. Het eten is in die jaren een stuk minder geworden. voorheen was al het eten smaakvol en goed, nu vonden wij het geen voldoende

Baai vlak bij hotel
Uitzicht vanuit het hotel