Sentido Pearl Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

. Wijnholds/Robben
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2023

Super goed hotel

We hebben genoten nette kamer Zeer vriendelijk personeel Eten was super goed een echte aanrader.

Staal
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Super vakantie gehad

Mooi en fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel en goed eten . In de ochtend zeer uitgebreid ontbijtbuffet. En in de avond voor elk wat wils, ook altijd lokale gerechten.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2022

Mooi hotel,meerdere zwembaden,geweldig eten zowel ontbijt als diner,aardig personeel We mochten op de dag van vertrek van de kamer gebruik maken,totdat we vertrokken(14.00uur) 2,5 km verwijderd van Rhythymnon,maar prachtig om te lopen Schuin t.o het hotel staan taxi’s als je dit te ver vind Rhythymnon is een gezellige vakantieplaats met leuke winkels en gezellige terassen

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Net, modern hotel

Top personeel, iedereen doet er alles aan om het ieder naar zijn zin te maken. Mooi zwembad, relatief klein maar genoeg ruimte als iedereen zich in het zwembad bevind. Weinig keuze tijdens het diner, en heren moeten een lange broek aan!

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Nette accommodatie, vriendelijk personeel

De kamers waren netjes en schoon, elke dag schone handdoeken, bed opgemaakt, alles schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Ligging vonden wij persoonlijk iets te ver van het centrum. Wel perfect gelegen aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Een aanrader vlakbij het strand

Het was een goed hotel, echt een aanrader. Niets op aan te merken.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Mooi hotel, zeer schoon

Het hotel ligt aan het begin van de boulevard. 's avonds lekker rustig. Uitzicht aan de achterzijde niet zo mooi. Naar het centrum van Retymnon een half uurtje lopen of met de taxi voor 5 euro. Langs de boulevard veel winkeltjes en restaurants en in het centrum zelf ook. Personeel heel vriendelijk. Eten is ook prima.Voor het diner is voor de heren een lange broek met een shirt met mouwen verplicht.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2019

Prima uitvalsbasis om Kreta te verkennen

Hotel waar we ons welkom voelde. Klantvriendelijke service vanaf het moment dat we binnen kwamen tot we vertrokken. Het hotel ligt aan het begin van een boulevard op loopafstand van het oude stadcentrum.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2018

Goed hotel en lekker eten

Hotel is goed. Kamers eenvoudig en jammer genoeg een beetje donker omdat een aantal kamers zo dicht tegenover elkaar gesitueerd zijn dat luiken overdag dicht moeten om inkijk van de buren te voorkomen. Ontbijt is goed. Avondeten is goed.

Uitzicht vanaf de hotelkamer
Sentido Pearl Beach
Zwembad en Bar
Lopen naar Rhythymnon
Een van de mooie zwembaden