Petradi Beach reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Fijn hotel/appartement met goede ligging. Zeer klantvriendelijk.

Fijn hotel/appartement met goede ligging. Zeer klantvriendelijk. Lekker ontbijt direct aan het strand. super.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Hotel niet leuk voor kinderen, geen speelplaats, wel een klein zwembadje.

Wij hadden een appartement aan de zeekant, dit is prima. Aan de straat kant moet je niet zitten. Wij hebben 3 dagen koud moeten douchen en de douche was zeer klein. Voor kinderen niet geschikt. De bedjes aan het strand waren ook niet best. Personeel erg vriendelijk. Wij komen hier zeker niet terug omdat wij graag op een zandstrand zitten..

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2022

Fijne lokatie en super lief personeel. Heel uitgebreid ontbijtbuffet

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Mooi klein aan het strand

Mooi complex direkt aan het strand met eigen parasols en strandbedden. Heel vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Geweldig!

Fantastische locatie! Wij hadden een kamer met uitzicht op zee geboekt en dat vonden wij de meerprijs zeker waard. Personeel is super vriendelijk en ontbijt prima. Altijd plek op een ligbed aan zee of het zwembad. Zwembad is klein maar het zeewater is helder en lekker warm dus dst was voor ons geen probleem. Lopend naar Rhetymnon is wel ver, zeker een half uur lopen maar een taxi staat binnen 5 minuten voor het hotel en kost gemiddeld €8 (per taxi, niet pp). Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Prive, Goede service.

Erg fijn gehad binnen Petradi beach. Wij hadden een kamer met zeezicht, dit kan ik iedereen aanraden. Kamer bij de drukke weg is zeker een mindere ervaring. Goede housekeeping, het personeel was ontzettend behulpzaam en wij vonden het privestrand vooral erg fijn. Locatie is top, dichtbij het centrum en met de taxi, die het hotel voor je belt, is het 5 minuten rijden. Het enige wat ik zou afraden is het hotel bij het hotel, dit is ruim onder de maat.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

Direct aan het strand. Wel aan een hele drukke straat. Zelfs een kamer bij zeezicht hoor je het verkeer op de kamer goed. De douche is mega klein. Maar alles is schoon. Eten fantastisch en heel betaalbaar. Ontbijt aan het strand, heerlijk. Wel waterschoenen nodig als je in de zee wilt zwemmen veel stenen in het begin van de zee.

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2019

erg leuk!

goed hotel, goed eten, vriendelijke mensen. enig minpuntje is dat de douche aan de kleine kant is en dat de keukenkastjes "oud" ruiken als je ze open doet. Verder alles prima!

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

geweldig

super mooi daar echt een aanrader lief personeel

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2019

Geen massa toerisme , mooie longe .

Geweldig kleinschalig hotel , beetje kleine douche . Normaal ontbijt . Goede ligging .

Eten aan zee...
Van af ons balkon
De verscheidenheid aan zit accomodaties