Missiria reviews

Hr. A. Blitterswijk
Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Mw. B. Sangers
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2023

Rustig gelegen appartementen dicht bij strand

We zaten in een mooi opgeknapte appartement, met ruime mooie douche/wc. En keuken en slaapkamer. Buiten zitten op

Hr. J.A.J. de Graauw
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Uitermate fijn verblijf

Wij hebben met onze 2 zonen (19 en 22 jaar) en hun vriendinnen hier een week verbleven en waren bijzonder aangenaam verrast door de gastvrijheid en vriendelijkheid van al het personeel. Alles werd keurig schoongemaakt (dagelijks behalve op zondag) en ook deze schoonmaaksters waren erg vriendelijk. Het is een kleinschalig opgezet geheel en voldoet voor ons prima! Ziet er prachtig uit en is voor ons gevoel compleet genoeg. Een terugkerend punt van kritiek betreft de douche kunnen wij alleen maar onderschrijven, dat is wat het is, even opletten dus! Houd verder rekening met extra kosten voor gebruik airco (ook beslist doen voor een goede nachtrust). Voor een klein appartement (max 3 pers) € 6,00, voor een groter appertement € 8,00 per dag. Wat ons betreft een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Net appartement waar alles was wat nodig was

Zeer vriendelijke mensen, schoonmaak top , gelegen in wat rustigere omgeving maar wel vlakbij strand , boulevard en 40 minuten lopen van het centrum van Rethimon.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

rustig, schoon, goed onderhouden

Het is een gedateerd appartementen complex. Het appartement wat wij hadden was groot, en schoon. Bij ons geen afscheiding van terras/balkon. Weinig privacy dus. Sommige appartementen hebben wel die privacy.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Prima omgeving om heeeeel lui te worden.

Goede ligging, niet al te druk, weg van hoofdstraat, kindvriendelijk, goede gastheren/dames.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Goede accomodatie

Erg plezierige accomodatie met vriendelijk personeel. 1x in de 2 weken een georganiseerde bbq. Lekker zwembad en kinderbadje. Voldoende ligbedden aanweig. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en wordt er schoongemaakt. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken. Helaas is de airco en wifi niet inbegrepen. Ongeweer 300 meter van een supermarkt en ca. 3 km van het centrum van Rethymon. Eventueel kun je met een e-step of bus naar het centrum. Autoverhuur is in de buurt aanwezig. Restaurantjes zijn ca. 400 m lopen. Bij de accomodatie zijn slechts wat kant en klare pizza's te verkrijgen of een tosti. Zandstrand met kiezelstenen is ca. 200 m lopen maar niet bijzonder.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Geweldig mooi en gezellig, zeer goed verzorgd complex

We hebben een zeer vriendelijke ontvangst gehad en het appartement was zeer schoon, iedere dag komen de hulpen alles verschonen en poetsen! Alles ziet er netjes uit en het zwembad is gezellig en wordt goed onderhouden. Het is te ver om te lopen naar de stad Rethymnon maar de bus gaat prima. En er zijn genoeg winkels en restaurants op loopafstand. Zeer goed aan te bevelen en wij gaan nogmaals terug!

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2019

Rustige vriendelijke sfeer.

Heeft een gezellige uistraling door de vele goed bijgehouden bomen en planten.

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2019

Fantastisch appartement. Ligging vanaf strand en bushalte te ver voor mensen slecht ter been.

Mooi en schoon appartementencomplex. Niet te groot. Vriendelijk personeel. Voor strand met faciliteiten moet je naar Rethymnon. Bushalte op plm 400 meter. Goed te doen, maar voor mensen slecht ter been te ver. Aanrader.

Boulevard