Minos reviews

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Super

Net hotel met superaardig personeel die je echt een vakantiegevoel geven. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Buffet voor ontbijt bood veel keuzes. Kortom, super.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2023

Hotel Minos

Beoordeling Hotel Minos: Hotel is qua service, vriendelijkheid personeel en kwaliteitsverwachting voor de prijs achteruit gegaan m.b.t. twee jaar geleden

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2023

Prima hotel met een uitstekende ligging.

Hotel ligt centraal waardoor je zo in het centrum staat en ook de afstand naar de boulevard en zee is vrij kort.

Laatst bijgewerkt: 6 november 2022

Fijn hotel dichtbij het strand

Minos hotel ligt op zeer korte afstand van een goed zandstrand met bedjes en parasol verhuur. Het oude centrum is ca 15 minuten wandelen. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. De kamer is klein, ook de badkamer is klein maar wel schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een plek waar je heerlijk vakantie kunt houden

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

goed gelegen maar enigszins gedateerd hotel

Het hotel ligt net buiten het centrum en dichtbij de zee. Heeft eigen parkeergelegenheid want fijn is als je een huurauto hebt. Medewerkers zijn vriendelijk. Kamers zijn erg gehorig en schoonmaak kamers laat te wensen over.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Gemiddeld Hotel

Kamer was eenvoudig maar goed Badkamer had een klein ligbad waar ik in moest stappen om te douchen wat niet echt veilig was, kans op uitglijden en ivm mijn gewrichts problemen een echt probleem, door de kleine douchewand werd de hele badkamer inclusief wc pot nat dus ook weer val/uitglij gevaar

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Mooi hotel met een goede ligging vlakbij zee.

Minos is een fijn hotel met een zwembad voor de kleintjes aan de voorkant en een grotere zwembad achter. Ligt vlakbij zee, straat naar beneden en dan ben je er. Vriendelijk personeel (van schoonmaak, bar, keuken, bediening, allemaal dus) en wij hadden een mooie kamer met een groot badkamer. Leuke restaurantjes en barretjes in de buurt. Old Town ligt op kwartier/20 minuten loopafstand. Makkelijk te doen. Mili Gorge is ook een aanrader om te bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Netjes verzorgd hotel

Ligt wel direct aan een drukkere weg! De kamers en de gang wel gehoorig

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Warm welkom

Wij hebben een fijne vakantie gehad, iedere dag schoon besloten en handdoeken tegen een borg iedere dag schone handdoeken voor aan het zwembad. Het gehele team zorgt ervoor dat je een prettig verblijf ervaart van receptie tot aan de interieurverzorgster. Wij verbleven op basis van logie & ontbijt, voldoende keuze tijdens het ontbijt, binnen een paar minuten sta je op de boulevard met een ruime keuze aan diverse restaurant. Op de hoek van het hotel zit een mini-markt daar is het e.e.a te verkrijgen, loop je de straat in naar beneden zit er een groter supermarkt met een ruim assortiment. Jammer dat er, ondanks het een kleinschaliger hotel is mensen het toch nodig vinden om een handdoek te leggen bij het zwembad, hotel personeel doet hier niets aan (hangen A-4 notities dat dit verboden is). Animatie is aanwezig dagelijks een ander programma. Auto huren kan prima in het hotel, daar staat een aparte balie. Allemaal prima geregeld. Binnen 20 minuten sta je in het oude centrum waar je heerlijk kunt vertoeven!

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Vriendelijk personeel;, goede service en top locatie

Dichtbij strand, oude centrum en supermarkten. Voldoende gratis parkeerplekken achter hotel voor huurauto's. Prima uitvalsbasis voor dagtochten. Lekker rustig hotel met beleefde gasten; goede mix tussen jonge en oudere gasten en tussen stelletjes en families. Lekker eten. Wij raden het hotel zeker aan bij anderen!.

Ontbijten