Ilian Beach reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Schitterend eenvoudig complex met een prachtige tuin

We komen hier volgend jaar zeker terug maar niet meer in oktober vanwege het mindere weer, paar dagen koud weer en kortere dagen

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2022

Geweldig, schoon, klantvriendelijk

De locatie en het appartement zijn geweldig. Heel schoon, wordt elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Je loopt zo vanuit de mooie tuin naar het zwembad en vanuit het zwembad door naar het strand. De ligging is perfect, heerlijke wandeling van 3 km langs de boulevard naar het centrum. Leuk centrum met smalle straatjes en winkeltjes. Echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

Fantastische accomodatie met zwembad aan zee

Zeer mooi gelegen appartementen complex direct aan zee. Vriendelijke eigenaren , je voelt je daar echt thuis.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Top!

Prima appartementencomplex, gekregen direct aan de zee. Vanaf de tuin van het complex zó het strand op. Gezellige poolbar, snacks voor de kleine honger tussendoor. Personeel erg vriendelijk. Klein complex, geen grote massa. Jammer dat het ernaast gelegen hotel de ligbedden op het strand heeft uitgebreid, waardoor de bedjes van Ilian enigszins ingeklemd liggen. Eerder was het daar nog lekker rustig. Maar ja, das natuurlijk the downside van een top locatie. Wij zijn fan, voor relatief weinig geld een supervakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Geweldig, Gastvrij, Vriendelijk

Goede vriendelijke mensen , Mooie kamer met uitzicht op prachtige tuin,op het zwembad en op de zee, alles perfect in orde

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Schoon, gastvriendelijk en prachtige ligging aan zee,

Top accommodatie. Service en vriendelijkheid is van hoge kwaliteit. Appartement wordt iedere dag schoongemaakt. Koffers worden bij vertrek naar de hoofdweg gebracht waar je door de bus wordt opgepikt. Bakker, slager en supermarkten op vijf minuten loopafstand. WiFi tot en met de ligbedden aan zee bereikbaar,

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Lekker rustig gelegen

We hebben hier een heerlijke week gehad. Lekker ruim appartement voor ons tweeën, elke dag schoongemaakt en heerlijke bedden. Het complex ligt in een rustige buurt, pal aan het strand. Bij het zwembad is eigenlijk altijd wel een bedje vrij en gelukkig werd er niet aan handdoekje leggen gedaan! Het strand is een zandstrand, maar wel met dikke stenen aan het begin van de zee, waterschoenen zijn wel aanbevolen. Twee bedjes mét parasol en twee flesjes water kost 5 euro per dag en dan kan je ook nog blijven loggen omdat alle bestelde drankjes gewoon op het strand gebracht worden. Het personeel is heel aardig en wil alles wel voor je doen of regelen. Wij vonden het wel jammer dat je bij het zwembad niet veel keus had qua snacks of lunch, maar ze maken wel lekkere cocktails

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Gewoonweg fantastisch!

Prima appartementen, heel vriendelijk personeel. Prima zwembad met voldoende ligbedden en het strand ligt op steenworpafstand. Gewoon een hele fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Schoon en vriendelijk personeel en top service.

Mooi complex, ruime en zeer schone kamers. Leuk en vriendelijk personeel zeer goede service. Rustig gelegen.

Mia
Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Super!

Super leuke, fijne vakantie gehad! Het appartement was mooi, groot en netjes. De mensen waren ontzettend aardig! Het strand lag gelijk aan de overkant, fijn dat daar ook een douche bij was. Ook leuk vond ik dat bij het ontbijt Griekse gerechtjes waren. Het hotel ligt ook in een straat waar veel winkeltjes en restaurants zijn. En old town en de haven ligt op loopafstand. Wij vinden het zeker een aanrader!

De Ilian huiskatten
Ons terrasje,  wij zaten "in de kelder " een heerlijk koel plekje
Woonkamer/keuken