BIO Suites reviews

Kiepman
Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Fantastisch Hotel

Fantastisch hotel met super goed eten en de hotel kamer is op en top schoon. Ga je naar Kreta ( Rethymno) dan bevelen we zeker dit hotel aan.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2023

Super

Fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel en heel mooie kamers. Een paar minuten lopen naar het strand.

Hr. H. Noback
Laatst bijgewerkt: 8 september 2023

Laatst bijgewerkt: 2 september 2023

Deze hotel waarin we verbleven was een goed hotel vriendelijke mensen eten was goed en de bedden waren zeer goed wat je niet altijd in Griekenland vindt. Dit hotel krijgt van mij een 7

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Met ons gezin hebben we genoten van een fantastisch verblijf bij Bio Suites! Top kwaliteit, lekker en gevarieerd eten en zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2023

Perfect

Top hotel en heel vriendelijk personeel

Kamphuis
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2023

Alles picobello!

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2023

Topvakantie

Prachtig schoon appartement. Genoten van het heerlijke eten. Ook veel glutenvrije mogelijkheden en ze maakten apart nog glutenvrij lekkers. Fijne bedden, leuke beschaafde vakantiegangers. Fijn personeel spreekt goed Engels en denkt graag mee. Dichtbij zee en het prachtige rethmynon. Heerlijke vakantie. Meer locatie voor gezin met grotere kinderen of zonder kinderen. Met hele kleine kinderen zou ik er niet heen gaan omdat de zwembaden niet echt leuk voor ze zijn.

Laatst bijgewerkt: 17 november 2022

Uitstekend onderkomen

Uitstekend onderkomen, vriendelijk personeel, uitstekende maaltijden met veel keuze. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, erg fijn.

Geen foto van Bio