Aquila Rithymna Beach reviews

9,6
9,6

Hr. C. Boerkoel
Laatst bijgewerkt: 16 september 2023

Kiezelstrand en douchen in een smal bad was vervelend

5 sterren aan het strand met de strand en zee met stenen had ik me anders voorgesteld

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Fantastisch personeel en goed onderhouden

Fantastisch personeel en goed onderhouden

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Eten was perfect. De bediening was super. De kamer en badkamer kunnen wel een update gebruiken(wc zag er niet zo fris uit) erg verouderd.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2021

Zeer goed hotel in centrum van de stad en aan het strand

Zeer mooi hotel met ruime kamers, sommige met zeezicht. Alles zeer netjes en persoonlijke benadering van het zeer vriendelijk personeel. Het eten is voortreffelijk en ook kun je à la Carré eten op het terras.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

wel one

Zeezicht bleek geen zeezicht en all inclusive bleek geen alles inclusief. Voor zeezicht moest ik op mijn balkon gaan staan en naar links kijken. vanuit de kamer zag ik een blinde muur. Het eten was niet erg bijzonder maar wel oke. Wel alles lauw. Aan 'All inclusive' waren helaas toch veel regels en uitzonderingen verbonden.

Joliza Struik
Laatst bijgewerkt: 10 juni 2016

Mooi, leuk, mooi, luxe en vriendelijk personeel

Mooi hotel goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Personeel herkent de gasten en gaat hier op in. Je kunt goed bij de restauranten op het resort. Kamer wordt netjes opgemaakt. Het is een goed en luxe hotel en zeker om te ontspannen. Een aanrader is de mytica room. Je kunt naast de all in in het themarestaurant onbeperkt eten en in het a la cart restaurant. De laatste is een aanrader.