Minoa Palace reviews

9,7
9,6

Laatst bijgewerkt: 1 september 2023

Fantastische vakantie

Alles is meer als top geregeld,van ontvangst bij aankomst tot vertrek word je in de watten gelegd! Uitstekend eten en meer dan vriendelijke medewerkers! Deze accommodatie verdient meer als een dikke 10

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

fijne accommodatie

heerlijk eten , zeer. gevarieerd , de accomodatie is wel vol geboekt , echter doordat er verschillende zwembaden en restaurants zijn lijkt het rustig vriendelijk personeel , ruime kamer

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2023

Fantastisch hotel

Prachtig hotel....super vriendelijk personeel

Mw. L. Van Dalen - Kuijper
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2023

Mooi hotel en goede bedden prima eten

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Fijn resort, super personeel

Superfijne vakantie gehad, qua vermaak iets minder, lekker eten, maar heel fijn resort. Voor ons voor herhaling vatbaar

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Een goed hotel vriendelijk personeel en een schoon en net resort

Zeer net en verzorgd hotel. Is niet voor jongeren. Is geen animatie team. Luxe staat voorop.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Een zeer luxe resort, het ultieme vakantiegevoel op een zeer mooie locatie!

We zijn er 8 dagen in juli geweest, wat een prachtig hotel / resort! Het ultieme vakantiegevoel. Uitgebreid ontbijt, een mooie kamer, zeer vriendelijk personeel, mooie zwembaden met veel ligstoelen en een zeer mooie rustige locatie op het strand waar de ober uw drankje en eten brengt! Geweldig, we zullen zeker terugkomen!

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2019

Prachtig resort om heerlijk tot rust te komen

Mooi resort. Lekker rustig zo voor het hoogseizoen (16 juni t/m 27 juni). Fijn dat er twee grote zwembaden zijn en er ook nog een mogelijkheid is om te zwemmen in de zee. Er gelden normale Nederlandse prijzen als je een biertje bestelt of wat te eten. Je kan een 'roombill' nemen. Erg fijn om achteraf te betalen. Er is bijna elke avond live muziek. Enige minpuntje was de lekke regendouche. We hebben dit direct gemeld de volgende dag bij de receptie, maar deze klacht werd blijkbaar niet begrepen, want na 2 dagen was de monteur nog niet geweest. Na het invullen van een online enquête kwam de monteur dan wel meteen aangesneld en werd de regendouche direct gemaakt. Heerlijke vakantie gehad en zou hier zeker nog eens terugkomen.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

Zeer goed hotel direct aan zee en dicht bij Chania.

Heerlijk hotel met top service van het personeel. Het hotel bestaat uit 2 gedeelten; het oude ligt iets naar binnen en het nieuwe gedeelte direct aan zee. We waren op pad met oudere kinderen en hadden 2 kamers met een connecting door. Heel plezierig. Het complex is voorzien van diverse zwembaden, een spa & wellness en diverse keukens. De buffetten zijn prima. Zowel ontbijt als diner. Uitgebreid, vers en divers. We begrepen dat het hotel open is van medio april tot eind oktober. Ook wel begrijpelijk, want in de winter is het hier heel rustig. We waren hier gedurende de meivakantie en we hadden geluk met het weer. Steeds zo'n 20-24gr en een zonnetje. Het zwemwater (zee en zwembaden) was koud; maar de ontbijten aan het strand in de zon waren onbeschrijfelijk.

Hotelkamers aan zeezijde.
Ontbijt aan zee.
Uitzicht richting zee.
Hotelaanzicht vanaf het strand.