Iberostar Creta Panorama & Mare reviews

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2023

Prima netjes hotel

Mooi hotel, groot maar erg ruim hotel. Vele zwembaden zout en zoet. Ruim assortiment in het eten. Jammer van de gasten dat het elke ochtend al héél vroeg handdoeken race is.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2023

Hr. A. Pierlo
Laatst bijgewerkt: 24 april 2023

Mooi hotel in prachtig aangelegde tuin.

Schoon en goed onderhouden hotel, vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Helaas nog redelijk veel gesloten maar dat komt omdat we vroeg in het seizoen waren. We wisten dat het een beetje in de middle of nowhere ligt maar busstop voor de deur en taxi is het te doen. Po

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Dit hotel is de top in het middensegment

Ons verblijf was prima, een grotere kamer geboekt gekregen met zeezicht.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

een aanrader.

Perfecte locatie voor Jong & Oud ongeacht de weersomstandigheden.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Groot complex met vriendelijk personeel

Wat een fijn hotel, hier ga ik zeker terug komen. Wel is het een groot complex waardoor je veel moet lopen, ook al ligt het gedeeltelijk wel aan de plek waar je slaapt. Maaltijden waren zeer uitgebreid en er was veel keus. Ook werd er tijdens elke maaltijd live gekookt . Bungalow was ruim zat en zeer schoon. 3 mooie baaien waar je heerlijk in de zee kon zwemmen. De zwembaden waren naar mijn smaak te druk. Jammer dat er maar bij 1 baai een bar was zodat je ver moest lopen om een drankje/snack te halen als je bij de andere baaien was. Het complex is prachtig aangelegd waardoor een bijzonder mooi park is ontstaan

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

Mooi Hotel

Mooi resort, goed onderhouden. Kindvriendelijk, leuk voor gezinnen met kinderen.

openbaar vervoer voor de deur....