Manolis Apartments reviews

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Mooie studio’s

Hele mooi studio’s, leuk zwembad, fantastisch ontbijt! De studio's zijn ruim en schoon en de bedden liggen prima! De douche is echt heel erg klein,maar schoon en een goede straal water,handdoeken worden maar 1 keer per 4 dagen verschoond (mag iets vaker) wij hebben in het keukentje alleen gebruik gemaakt van de koelkast en waterkoker.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Een heerlijk appartement

Een goed appartement met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het zwembad was prima met genoeg ligbeden en parasols ,een goed gevulde bar met een goede kleine kaart. en het ontbijt was meer dan goed en genoeg

Laatst bijgewerkt: 20 september 2022

is een verademing

fijne ligging van het appt, loopafstand van de winkelstraat, strand op loop afstand kortom genieten.Zalig ontbijt en uitgebreid

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Heerlijke vakantie gehad, vriendelijk personeel.

Wat bijna iedereen over Manolis heeft gezegd, is ook mijn mening. Prima appartement, geen luxe, maar alles zat er in. Goede bedden, kleine douche, maar ging prima. Alleen de handdoeken wissel is veel te weinig. Om de 4 dagen. Dat is echt te weinig. Die klacht hoorde je van iedereen. Vriendelijk personeel, zeker mr. G. Zwembad en ligstoelen prima. Eten en drankjes lekker en niet duur. En centrum bijna om de hoek. Het afzetten uit de bus is wel een punt. Ik werd om 00.15 uur gedropt, en dan zoek het maar uit. In het donker in je eentje is dat geen pretje. Gelukkig waren er op dat tijdstip nog een paar behulpzame Grieken die mij de weg wezen.

Mw. E.M. Vermeulen
Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Manolis

Mooi en schoon appartement erg vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Mooie ligging, leuke appartementen, aardig personeel

Leuk appartementencomplex, aardig personeel. Op een perfecte afstand van de busstop, de winkelstraat en het strand, maar je moet niet vies zijn van elke keer een stukje wandelen. Nadelen vonden wij dat de keukenkastjes stonken en de 2 handdoeken die je kreeg (een grote en een kleine) maar om de 4 dagen werden verschoond. Kamer werd wel elke dag schoongemaakt. Daarnaast is het appartementencomplex vrij gehorig. Overal wel erg tevreden over onze vakantie.

Mw. S. van Baal
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Rustig gelegen appartementencomplex

Heerlijk verblijf gehad hier samen met familie. Super schoon. Mooi zwembad. Heel vriendelijk personeel. Wifi wel slecht en de douche heel krap.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Hele lieve mensen, schoon en lekker rustig

Maria haar familie en personeel zijn schatten van mensen. Kamer werd elke dag schoongemaakt. Enige minpunt is de douche, diens heel klein maar dat hebben veel appartementen in Griekenland

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Prima om een weekje te bivakeren

Een wat gedateerd interieur, geen luxe, zeer compacte douche en helaas twee éénpersoonbedden. Wél schoon en het personeel is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2022

Netjes en goed schoon

Monolis raadt ik zeker aan. Appartement en zwembad zien er keurig uit. Als je van rust houdt zit je zeker goed. De ligging vindt ik wat minder maar 100 meter verderop veel te doen en een schitterend strand.

Uitzicht vanuit het appartement
Het appartementencomplex