Akrogiali Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2023

uitsrekend

Hr. M. Kolkman
Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Mooi hotel en ontzettend vriendelijk personeel. Mooi vlak aan zee met heerlijk zandstrand.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Het voelt als thuiskomen

Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, veel personeels leden spreken redelijk Nederlands en zijn zeer begaan met de kinderen. Perfecte ligging, direct aan t strand, alleen bestemmingsverkeer, een speeltuin, grasveld om te voetballen, hangmatten en zwembad.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2019

Heel vriendelijk personeel. Prachtige appartementen. Eten in restaurantjes prima. Voor herhaling vatbaar

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Ligging perfect, uit de drukte en direct aan het strand.

Eigenaresse en personeel doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Niets is teveel, alles kan. Mooie tuin, heerlijke zonnebedden met dikke kussens aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Netjes, schoon en vriendelijk personeel. Uitstekende ligging aan het strand.

Modern ingericht met priima bedden. Beetje gehorig. Fijn zwembad en strand. Dicht bij supermarkt en restaurants. Aanrader.

Diane van Barneveld
Laatst bijgewerkt: 13 december 2018

Zeer net onderhouden complex

Zeer net onderhouden complex, modern. Vriendelijke eigenaresse. Gelegen aan een mooi zandstrand en op loopafstand van het centrum. Aanrader!

Veronique Joosse
Laatst bijgewerkt: 13 december 2018

Kleinschalig, knus en zeer gastvrij personeel

Kleinschalig appartementencomplex aan het strand gelegen met een klein zwembad. Zeer vriendelijk personeel en veel gasten die ieder jaar terugkeren.

Laatst bijgewerkt: 1 november 2018

Keurige appartementen in wat rustiger stuk van Malia

We kregen bij aankomst een upgrade tegen een zeer schappelijk prijsje. Daardoor hadden we een appartement op de begane grond bij het zwembad met een fantastisch uitzicht op zee. In de zomer zul je daar weinig privacy hebben maar in voor- en naseizoen is het geweldig. Het éénkamerappartement is superschoon, niet groot maar voor een week prima te doen. De bedden zijn erg hard en er zijn dekens voor de frissere nachten. Dat vonden wij niet zo fijn. Het personeel is uiterst vriendelijk en vrolijk. We hebben een heerlijke kop koffie en een lunch gehad bij het restaurant, daarna was dat gesloten. Dat was wel jammer. Een prima uitvalsbasis om Kreta te verkennen.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2017

Perfecte ligging direct aan het strand, geweldig vriendelijk personeel.

Prachtige gerenoveerde appartementen en altijd gezellig. Wil je rust dan is dat ook mogelijk natuurlijk.

1 kamerappartement