Kristi reviews

1,7
5,3
5,2

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2023

De eigenaren zijn onvriendelijk( bij aankomt heel lief..maar daarna)

Zodra ze door hebben dat je niet bij ze eet of drinkt is de vriendelijkheid eraf( wij vonden andere restaurandjes veeeel gezeliger en geen club met vaste gasten..die je aanstaren rond het kleine terasje bij het zwembad. Verder was de accomodatie goed, maar je werd op je vingers getikt zodra je b.v een jurkje hing te drogen in balkondeur en ze dweilden je achter je kont na bij het zwembad( terwijl ik mij al netjes droogde voor ik naar m.n appartement ging..pffff). Ze zijn onbeschoft, ik vroeg of ik zelf mijn koffer naar beneden moest dragen v.d trap( bij aankomst werd hij de trap op gezet)..ivm m.n rug . De baas z.n andwoord was..ja of wou je je koffer hier achter laten

J Schijff
Laatst bijgewerkt: 8 november 2018

N verschrikkelijk app. Geen privacy, geen warm water, zit tussen balkons nauwelijks n muur.

Elke dag koud douchewater. Eigenaar alleen vriendelijk als je daar veel aan de bar nuttigde. Totaal geen privacy je kijkt op elkaars balkon. Overal hangen camera's want je mag niets nuttigen wat je zelf meebrengt op het terrein. Zodra je op het terrein n parasol opzet komt madam er al aan om te zeggen dat die in moet. ( misschien waait dat ding stuk)

Jacq Schijff
Laatst bijgewerkt: 7 november 2018

Verschrikkelijk app complex. Nooit meer

Geen privacy, elke dag een koude douche ( zowel smorgens als savonds) onvriendelijke eigenaar als je niets bij haar nuttigt. Zijn erg prijzig 2 glaasjes ouzo 10€. Erg veel lawaai bij zwembad en aangrenzende bar. Trappen zijn spekglad bij nat weer. Ongezellig complex.