Avra Imperial reviews

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Aangenaam hotel,prettig verblijf ,mooie locatie

mooi hotel, mooie hotelkamer, alleen jammer dat er kleine opfrissingen niet gebeurd zijn in de kamer en dat het onderhoud iets beter kan , vanaf dag 1 een stofnet aan douchewand die heel de week er is blijven hangen. eten was lekker alleen het ontbijt en avond buffet waren elke dag praktisch hetzelde.(maar wel lekker eten) Het Italiaans restaurant maak dan weer alles goed( we waren er all inclusive en konden daar elke middag gaan eten. top kwaliteit van eten en supervriendelijk personeel die er alles aan deden om ons te verwennen..complimenten aan Emmanuel, Maria John, Nicos,Marcos,Monolis,Stratos,Gianoulis en Nola om ons elke middag daar heerlijk te verwennen, zij zijn zeker een reden om volgend jaar terug tekomen. Verder was al het ander personeel ook erg behulpzaam en vriendelijk, je merkte wel dat ze niet echt volledig met het all inclusive systeem mee zijn want niet alles kon je krijgen (was een beperking op voor een bepaald aanbod van drank en versnaperingen aan de poolbar )en ook de dagelijkse fles water werd niet in koelkast gezet en das wel jammer.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Super luxe hotel met super behulpzaam en vriendelijk personeel

Mooi hotel, goed onderhouden, heerlijke zwembaden en ook nog een Spa en wellness (gratis gebruik!) Personeel super vriendelijk en behulpzaam!! Eten gevarieerd, met als hoogtepunt het ontbijt!!

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2016

Modern, luxe en mooi.

Hotel is zeer schoon met mooie ruime kamers. Personeel is zeer vriendelijk. (Bij restaurant soms wel wat minder qua bediening). Verder zijn alle zaken waar je voor moet betalen enorm duur. (Denk aan supermarktje, drankjes bij diner aangezien wij halfpension hadden). Verder prima hotel.

Genieten!!