Blue Sea Beach (ex Blue Sea Beach Affiliated By Melia) reviews

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2023

Mooie accommodatie met super uitzicht op zee

Heerlijke tijd gehad in blue sea beach. Mooie accommodatie, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Vriendelijk personeel, schoon

Schoon hotel, vriendelijk personeel, volop ligbedjes, handdoekje leggen verboden, aan een boulevard, gezellige bar met iedere avond live muziek, snackbar en bar bij zwembad. Strand aan de overkant.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Super genoten daar! Mooi hotel! Goede service!

Min punt vonden wij de kwaliteit van frisdrank. En weinig bedjes bij het zwembad . En die er stonden werden meteen gereserveerd met handdoeken. Ook al lag er niemand op. Gelukkig veel bedjes aan het strand van het hotel. Heerlijk zeewater . Jammer van de stenen. Maar wij hebben een fantastische week gehad .

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Een warm welkom en heerlijke vakantieplek!

Zeer vriendelijke medewerkers, die hun best doen het voor de gasten zo fijn mogelijk te maken. Goede voorzieningen. Zwembad was eerst nogal koud, maar toen het buiten warmer werd, voelde het zwembadwater ook beter aan. Prettig, dat je 2 badkamers hebt bij een 3 personen boeking.

Veronique Joosse
Laatst bijgewerkt: 13 december 2018

Luxe, heerlijk eten, rustige ligging maar drukte op te zoeken

Luxe hotel wat meer op stelletjes gericht vind ik persoonlijk. Er is een kinderclub maar geen avondshows of iets dergelijks. Minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Eten heerlijk, voldoende keus en goed warm. Diverse activiteiten zoals yoga aangeboden.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2017

te weinig zwembad accomodatie

Matig verouderd hotel met slechte zwembad accomodatie.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2017

Erg goed kleinschalig all inclusive hotel

Heerlijk hotel met goed eten . Vergelijkbaar met Turkije. Vriendelijk personeel en de kamers worden heel goed schoongemaakt. Alleen de openbare toiletten zijn een minpunt. Af en toe niet schoon en deuren sloten niet goed.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2017

Het was uitstekend

Toen wij aankwamen werden wij goed ontvangen. Alles is daar uitstekend.