Aelius Hotel & Spa (ex COOEE Lavris) reviews

Mw. M. Treuren - Moerman
Laatst bijgewerkt: 26 september 2023

Mooie accomodatie

Nette kamers goed eten fijne bediening

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Heerlijk relax hotel periode begin september

Wij hebben een heerlijke relax week gehad in dit hotel, mooie de luxe kamer met alle voorzieningen. Onze kamer lag met het balkon aan de zwembadzijde met zicht op de poolbar. De all inclusive was prima, veel verschillende gerechten zowel bij ontbijt, lunch en diner. Wij hebben ook 1 keer gegeten a la carte gegeten maar dat vonden wij beiden niet voor herhaling vatbaar. Dit omdat a la carte geen a la carte is, men krijgt van te voren te horen wat men gaat eten, dat vonden wij jammer. Buiten het hotel is het erg rustig en in onze ogen vonden wij het erg oud en rommelig overal. Maar voor ons was het eerste x Griekenland dus hebben geen vergelijking. De Spa is weggestopt ergens onder in een kelder en de massage was matig. Tijdens de massage stond de airco aan, fijn voor de masseuse maar niet als je stil op de massagetafel ligt. Wat wij erg fijn vonden waren de ligbedden met hun kussens. Wel ‘ s morgens half 7 het bed uit om een bedje te bemachtigen, dat vonden wij wel erg jammer. Onze b

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Prima

Hotel is uitstekend. Het plaatsje Gouves is niet zoveel te doen. Wel dicht bij het strand.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2019

Prima vakantie

Bar- en restaurantpersoneel erg vriendelijk en hadden plezier in hun werk. Het eten was super goed en gevarieerd. Kamers zagen er goed uit, werd netjes schoon gehouden. Helaas waren de matrassen te hard.

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2019

Prima en schoon hotel, maar verwacht niet te veel van het eten

Er is niet veel op het hotel aan te merken. Na een week hadden we wel genoeg gehad van het eten. De laatste avond waren wij dan ook ergens anders gaan eten. Voor de rest waren er alleen maar tops!

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2018

Mooi hotel

erg vriendelijk personeel die hard werken. Door prijsvrij ben ik zelf nogal teleurgesteld er kwam echt niemand langs( reisleiding) om informatie te geven, dit uiteindelijk allemaal bij het personeel van het hotel gehaald die mij super hebben geholpen.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2018

Uitstekende accomodatie voor rust.

De moeite waard om dat gebied te gaan verkennen. Rust, vrijheid, vriendelijkheid en zorgzame mensen. Indien je niet veeleisend bent want het is hoe dan ook een ander land en doen heel goed hun best om de vakantiegangers naar hun zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2017

Uitstekend

Het hotel is goed verzorgd met uitstekende vriendelijke personeel. De kamer (standard type) was redelijk klein voor 3 (2 volwassenen+1 kind van 10), maar de ligging naast de zwembad was heel handig. Wat ik heel goed vond is het eten (erg goed kwaliteit en genoeg keuze) en...er zijn altijd ligstoelen bij het zwembad te vinden. Een van de beste "all inclusive" verblijven die ik ooit heb gehad.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2017

Prettig hotel met zeer vriendelijk personeel

Lavris is een goed onderhouden complex met prima voorzieningen. Hygiëne van de badkamer kon iets beter, maar was geen onoverkomelijk probleem. Bed was erg hard en had geen dekbed. Dat miste ik tijdens koelere nachten. Heerlijk zwembad met prima ligstoelen en parasols pal voor de kamerdeur. Massagesalon was uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 7 september 2016

Super vriendelijk personeel, all incl. Qua drank slecht. Avondeten goed!

Het Ai concept is niet zoals in Turkije. Weinig aanbod van dranken en cocktails niet in Ai. Ontbijt, lunch en avondeten prima. Snacks elke de hetzelfde. Na 23.00 zelf betalen, wij gingen dan naar Asteria restaurant wat pal naast het hotel zit. Wifi duur, €20 per week, PER TOESTEL. Wij haalden email op bij Asteria wat gratis was. Nog,aals al het personeel is super vriendelijk. Als we volgend jaar weer naar Kreta gaan dan niet meer op basis van all incl.