Kalia Beach reviews

1,7

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Prima als je een heel basic vakantie wil.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn erg basic, bijv. geen waterkoker en een kleine onhandige douche met douchegordijn. Bed was goed, groot en prima matras. In het gebouw is geen lift. Er was geen entertainment (in onze periode). Eten was smakelijk en voldoende gevarieerd, prima als je niet teveel culinaire hoogstandjes verwacht. Ligging is super, redelijk centraal in het stadje en gescheiden door een straat van de zee. (Zand-) Stranden zijn 3 minuutjes lopen. Al met al prima voor een paar dagen weg. 4 sterren bij ons is denk ik toch anders dan in Griekenland.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2023

Jammer

Personeel vriendelijk. We kregen ook een andere kamer dichtbij alle faciliteiten toen men hij aankomst zag dat ik een chronische ziekte had. Bedden goed,douche prima. Eten eenzijdig en smakeloos. Zowel ontbijt, lunch als diner weinig tot geen variatie en niet gekruid. Geen activiteiten. 10x oer dag worden dezelfde liedjes gespeeld. Speeltuintje ingericht op hele kleintjes. Basic

anton van der veen
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2023

Wat hebben we het mooi gehad in Kalia Beach! Geweldig ontvangst door Antonides. Mooie ligging aan zee waar je eindje verderop ligbedjes kan huren. In de Mainstreet, ( ongeveer 1 km lopen (na de 2 bruggetjes linksaf) zijn heel veel winkeltjes. Aan de eind van die straat is een rotonde en en daar is ook een bushalte om naar Chessonissos of Heraklion te gaan. Het eten is ok! Ontbijt niet uitgebreid, miste wel de harde bolletjes en wat andere dingetjes bij het ontbijt. Grootste compliment verdiend de receptie die je overal mee helpt! Wil je een auto huren? Zij regelen het, Transfer voor de terugreis? Zij bellen voor je, Heb je andere vragen? Ze staan altijd voor je klaar! Hotel is pas gerenoveerd dus allemaal nette kamers, wel heel erg gehorig! Je kan alleen hopen dat andere gasten niet over de gang lopen te schreeuwen. Voor kinderen is er weinig te doen, misschien dat het later in het seizoen anders is. Maar wij vonden het heerlijk zonder animatie!, wij hoeven niet 6 keer op een dag gevraagd worden om mee te doen met Bingo, volleybal of iets anders! Ben wel benieuwd of de 1 kleine bar en eetzaal het allemaal in het hoogseizoen aankan!

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

kleinschalig resort met zwembad en kwalitatief goed eten, vlakbij het strand, terrasjes en winkels. All Inclusive is niet a la de mega resorts in bv Turkije, maar iedere dag diverse salades, soep, vlees, vis en vega gerechten, toetjes, fruit van het seizoen, welke lekker smaken. De kamers ruim en schoon. Door de sluiting in oktober van hotel Despo zijn wij naar dit hotel omgeboekt (is van dezelfde eigenaar) en daar waren we heel blij mee (m.n. qua ligging).

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2022

Erg goed naar ons zin gehad!

Na geboekt te hebben bij Despo hotel (dat al lang failliet bleek) omgeboekt naar Kalia Beach. Waardeloze communicatie van Prijsvrij, zondag middag voor vertrek (maandag 03.00 u.) pas de bevestiging gehad dus we begonnen de vakantie al vrij klote en niet uitgerust! Kalia Beach wel een prachtig hotel, eten prima voor de prijs die je betaald voor all inclusive. Personeel erg vriendelijk, soms ook 'n beetje overdreven vriendelijk...

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

mooi gerenoveerd schoon kleinschalig hotel

het hotel is superschoon, modern met vriendelijk personeel. Alleen de all-in-clusive formule is waardeloos. niet de hele dag door eten, 3x per dag. geen drinken zonder koolzuur, keuze uit 2 soorten thee, géén gewone, koffie niet te drinken. het eten was lauw, vet en heel veel hetzelfde. niet dagelijks patat, aardappelen of rijst. Alleen pasta dagelijks. het brood was erg droog. desert was een lachertje.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Zeer net en fijn hotel

We zijn naar aangekomen te zijn in despo hotel overgebracht naar kalia beach hotel dit ivm faillissement Thomas Cook. Zeer vriendelijke behandeling door het gehele personeel . Goed en gevarieerd eten (lokaal) en goede bedden en schone kamers . Schoon zwembad en genoeg gelegenheid tot ontspanning.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2018

prima hotel met dito verzorging

Helaas was de familiekamer echt 1 kamer in plaats van 2 kamers met een deur ertussen. Dat was met 2 puberdochters even slikken, vooral met gecombineerde douche/toilet lastig. Eén bed was echt te hard, verder netjes' All inclusive was voldoende

Laatst bijgewerkt: 20 september 2017

Oneerlijke foto's, gepland om meer geld te laten betalen.

Kalia beach is een oud hotel aan de overkant van de straat. Geen receptie zwembad is leeg bar is dicht. Geen lichten op de gang en op het balkon. De kamer is roestig oud en vies. De bedden zijn super laag en hard. Het nieuwe gedeelte zit in een ander gebouw. Daar is een ander zwembad, bar en eet schuur. Er zijn 5 gebouwen. De eerste 2 zijn goed de rest oud en vies en verder weg van het hoofdgebouw. Iedereen word in gebouw 3,4 of 5 neergezet als je aankomt. Daarna mag je bijbetalen als je een fatsoenlijke kamer wilt, wat bijna iedereen doet. Vooropgezet plan! Ze weten het al precies als je de volgende morgen bij de receptie komt. Het restaurant is te klein voor te veel mensen. Je moet in de rij voor je eten. De snacks in de middag is een droog broodje ham kaas en iedere dag hetzelfde. Water kun je kopen! Als je wilt snacken zelfde verhaal, kun je kopen. Het a la carte restaurant is aanwezig kun je eten, met 10 procent korting. Dus een goedkope vakantie is het niet! Verder is er savonds niet veel te doen in de buurt. Bij de bar kun je gratis bier en wijn krijgen (in plastic bekers) tot half 11. Daarna he raas het al. Mag je betalen!

Laatst bijgewerkt: 16 september 2017

Niet boeken krijg je spijt van

Hotel is prima alleen de kamers zijn keihard drama niets aanwezig fohn,tv,shampoo. Je hebt overigens ook geen airco op de kamer waar je weer appart voor moet betalen. Bedden hebben hun beste tijd ook wel gehad. Eten en drinken is ook gewoon niet lekker in het hotel koud,vet,weinig keus. Je ziet niet wie er personeel is omdat iedereen gewoon maar iets aan heeft. Het enigste positive vond ik eigenlijk het ontbijt dat was aardig te doen.