Despo reviews

5,7

Mw. R. Driehuijs
Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2023

Entertainment

Niks te beleven in het hotel

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Budget hotel met vriendelijk personeel

Eten en drinken matig maar voor deze prijs kan je ook geen top kwaliteit verwachten, dan moet je gewoon meer betalen. Personeel is vriendelijk en doet keihard hun best om het naar je zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Net hotel, vriendelijk persoon, bar slecht eten en drinken

Het hotel en de kamers zijn netjes. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten en drinken is zeer slecht.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022

Rustig, gemoedelijk en basic all inclusive hotel

Voor het geld wat je betaalt krijg je een superleuke vakantie. De kamers zijn klein en basic, met her en der wat achterstallig onderhoud (oa douche, toilet). Het all inclusive concept is heel basic. Verwacht geen bijzondere gerechten of speciale drankjes. Maar dat is logisch voor deze prijs. Het is wel allemaal vers eten, verschillende keuzes en veel salades. Vwb alcoholische drank: bier, wijn, brandy en ouzo. Het strand en de winkeltjes zijn ongeveer 20 min lopen. Wel rot dat je een hele drukke autoweg over moet steken. Wil je even lekker niksen, aan het zwembad liggen zonnen en tot rust komen? Dan is dit hotel een goede keus! Wil je naar chersonissos met de bus? 2 euro enkele reis, busstop op 5 min van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Zwembad en 2-persoonsbedden waren goed

Minder goede punten: - eenpersoonsbedden waren keihard - variatie in eten was heel erg minimaal - er was een voorval met een beest in het eten waardoor ik in contact kwam met de zeer onaardige manager - Winkeltjes heel minimaal en relatief ver lopen - Airco was kapot en werd 2 dagen later gemaakt

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Personeel was heel vriendelijk, maar het hotel is aan een opknap beurt toe.

Personeel was heel lief, hotel mag echt gerenoveerd worden, eten is vreselijk vooral het avondeten

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Niet aan te raden

Voor een all-in weinig keus voor eten. Water uit kraan wordt gebruikt voor o.a. koffie/thee, wat rare smaak geeft. Ligt direct aan de grote weg, dus hoop lawaai. Geen gezelligheid. Werd in eerste instantie in een benauwde kamer gestopt, maar kreeg na aandringen gelukkig een betere kamer. Eigenaresse was niet geneigd, om hier iets te regelen, omdat het hotel vol was en ik een kleinere kamer had gehuurd. Voor mijn betaalde geld, was dit absoluut niet het geval. Eten werd met de kwaliteit wel wat beter, maar als ik voor all-in maar uit 2 dingen kan kiezen, is dat er niet zo goed.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2019

Slecht hotel

Het hotel heeft geen goede bedden, het is ver van het strand, het zwembad is niet goed met dode insecten. We ging gelukkig naar een ander hotel Kalia-beach dat was goed

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Gezellig hotel

Een gezellig en vriendelijk hotel Het team doet zijn uiterste best voor de klanten Prima prijs kwaliteit verhouding

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Eenvoudige accommodatie

Op zich prima accommodatie voor een paar dagen. Vriendelijke mensen, redelijk eten, verouderde kamer, zeer veel muggen (dus deuren permanent dicht houden) ligging iets wat afgelegen tov centrum en ligstrand alleen per shuttle bus bereikbaar, geen cocktails bij all inclusive, airco alleen tegen betaling, geen wifi op de kamer (wel bij receptie) en geen badlakenservice beschikbaar.

Uitzicht op hotel vanaf zwembad