Astir Beach reviews

5,4

Laatst bijgewerkt: 15 september 2022

Goede prijs kwaliteitverhouding

Erg tevreden over het personeel maar de matrassen zijn enorm hard

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Goed Hotel, slechtte animatie (frans georienteerd)

Animatie zat tv te kijken ipv dat ze wat deden en vooral de franse medemens werd bevoordeeld. Ik mag ervan uitgaan dat als ik een reis boek van € 1850,= dat ik naar m`n hotel gebracht wordt vanaf de luchthaven, maar helaas op eigen kosten een taxi heen en weer terug.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

Niet echt een aanrader wat betreft ligging en eten

Matig hotel met kleine zwembad en te weinig ligstoelen die allemaal steeds bezet zijn, eten is weinig divers en niet echt lekker. Personeel kan ook een cursus vriendelijkheid volgen vooral de manager van het restaurant. De kamers zijn redelijk. Terugvlucht moesten we zelf navragen en bellen hoe laat kregen zelfs 2 verschillende tijden te horen.Bushalte is ca 1 kom lopen.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2017

Een gezellig eenvoudig Hotel. Zeer vriendelijk personeel.

Een Hotelaccomodatie heerlijk dicht bij het zandstrand. Gezellige ruimtes waar je om het zwembad kon zitten. Helaas alleen de ligbedden waren vóór het ontbijt reeds bezet met handdoeken ondanks dat de Hoteleigenaar hiervan de gasten hiervan op de hoogte had gesteld. Maar ja ..... Zo gaat het soms. Wij hebben genoten van strand, zee en zon! En daar ging het ons om! Voor jonge mensen is het iets minder,

balkon uitzicht van kamer met zeezicht
Ondergaande zon aan het strand
uitzicht vanuit de speelhoek