Aphrodite Beach Club reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 17 november 2019

Beach club niet gedaan gezien de tijd van het jaar

Kan er helaas geen beoordeling over geven. Het hotel en personeel daarentegen was top. Kamers, faciliteiten en alle andere zaken waren super in orde. Dit hotel is echt een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Wasgoed hotel eten prima maar voor de meeste cocktails moest je bij betalen. Wij kwamen laat in de avond aan kregen een droog broodje en water en voor het drankje het was net 23.uur geweest moesten we betalen.dat zou wel iets klantvriendelijker mogen.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Geweldige plek vonden wij

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was goed de locatie en het hotel zelf waren meer dan prima. Het enige minpunt wat wij hadden waren de bedden. Die waren zo gruwelijk hard (we zijn allebei rugpatient) en we hebben dus niet echt veel of lekker geslapen. Verder waren we zeer tevreden.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Mooi hote,l weinig rond om

Er is rond om het hotel niet zo veel. +/-5 winkeltjes op de boulevard.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Super mooie ligging genoeg bedjes!

Wij hadden een heerlijke kamer met uitzicht op zwembad en zee, personeel over het algemeen zeer vriendelijk. Ookal zat het hotel vol, voelde het opvallend rustig. Overal genoeg bedjes ( nog nooit meegemaakt!) ruim maar overzichtelijk opgezet. Restaurant niet hoeven zoeken naar tafel ( waren met 8 personen). Weinig kinderen, waarschijnlijk door het ontbreken van een glijbaan ? Maar hierdoor wel stuk rustiger.. eten super gevarieerd! En goed! Al met al een heerlijke plek en zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

Een erg fijn en net hotel met zeer vriendelijk en attent personeel

Zeer prettig en gastvrij hotel. Super vriendelijk en zeer alert en behulpzaam indien nodig of gewenst personeel. Ook het animatieteam doet erg hun best om voor ieder wat wils te organiseren. Het ligt op een mooie en rustige locatie pal aan zee maar ook de zwembaden van het hotel zijn een aanbeveling. wij hebben er een toptijd gehad en kan het los van de ietwat harde bedden, echt aanraden.

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2019

gastvrij

We hebben een heerlijke vakantie gehad. mijn man moet glutenvrij eten en er was voor hem genoeg keuze. er werden nog speciale gerechten voor hem gemaakt!

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Net hotel, mooie kamers, goede hygiëne, goed eten, vriendelijk personeel

Hotel op zich was super, de kamers, het eten, het personeel helemaal prima. Maar minpunt is dat er in de omgeving niets te doen valt. De omgeving van het hotel ziet er verpauperd uit. De animatie startte ook pas op 1 mei

Laatst bijgewerkt: 3 november 2017

Mooi schoon hotel

Ruime kamers.eten veel keuze.Mooie ligging dicht bij het strand en winkels.

Uitzicht vanaf balkon
Toplocate pal aan zee