34 beoordelingen voor Appartement Sylvia in Chersonissos Kreta

7.2
    7.2
    Cock
    op 25.08.2019:

Mooi, rustig complex met veel groen

We zijn nu net een kleine week terug van onze vakantie op Kreta. Gedurende deze vakantie hebben we 12 heerlijke dagen in het appartementen Sylvia gehad. De sfeer is heel gemoedelijk en het personeel doet zijn best om je een fijne vakantie te hebben. Wij zaten achter aan in het complex. Heerlijk rustig mooi uitzicht op zee.
    Voor ons is dit zeker een lokatie waar we terug zullen komen als we weer Kreta komen.

Robin
    op 29.07.2019:

Goedkoop en slechte appartementen

Bij binnenkomst van het appartement liep er gelijk een kakkerlak rond. Verder was het meeste in het appartement kapot. Zoals de kast, douchekabine en lamp. We wisten dat het goedkoop was en verwachten er dus niet veel van maar dit was wel erg.

Esther
    op 14.05.2019:

Voor je mooiste en gezelligste vakantie op Kreta

De appartementen hebben een prachtige ligging. Overdag kun je lekker naar de zee gaan (bijv. Star Beach) of aan het zwembad liggen met een drankje. Ook de winkelstraat van Chersonissos is vlakbij. 's Avonds lekker uiteten in Chersonissos of oud-Chersonissos. Daarna terug gaan naar de appartementen en aan de bar gaan zitten voor een gezellige afsluiter van je dag. De boulevard van Chersonissos is ook vlakbij, dus uitgaan kan ook. Ik heb dat zelf niet gedaan, omdat het ook enorm gezellig is aan de bar bij de appartementen. Ze zijn allemaal erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

Arie
    op 24.09.2017:

mooi en gezellig

Sylvia is een leuk complex met aardige medewerkers.
    De appartementen zien er goed uit. Het heeft echt sfeer. Bij de zwembad bar is 's avonds ook nog leven met muziek. Ideaal om nog even wat te drinken voor het slapen gaan.

Gerda
    op 16.09.2017:

Leuk complex, prachtige tuin

Mooi complex met prachtige tuin en heerlijk zwembad.
    Helaas was ons appartement waarschijnlijk overboekt en kregen we een veel kleiner appartement. Gelukkig was de ligging hiervan wel mooi.

Patrick
    op 08.09.2017:

Kleinschalig cimplex

Airco was jammer genoeg niet inbegrepen stond wel op onze voucher. Appartementen zijn niet helemaal schoon en douche was lastig om niet de hele badkamer nat te maken. De bedden lagen best oke en uitzicht op ons balkon was prima. De avonden aan de bar met WiFi waren top. De ligging was prima op een berg halverwege. Dus naar de restaurantjes boven en beneden was in de avond goed te doen.

Ruud
    op 15.08.2016:

Vriendelijk complex met fijne medewerkers

Prima complex op loopafstand van stad en zee. T.o.v. de drukte van Chersonissos lekker rustig gelegen. mooi aangelegd met tuinen en bomen waar je zelf je vijgen mag plukken. Staf en bediening behulpzaam en gastvrij. Lekker zoetwater zwembad en voldoende ruimte om te zonnen.

marleen
    op 15.09.2014:

voor de prijs een prima complex maar verwacht geen extreme luxe

Beetje gedateerd complex met prima grote app en groot balkon. Wel te kleine badkamer. Ook te kort douche gordijn en te lichte gordijnen die de zon niet tegen houden. Jammer dat de airco niet gratis is. Hygiene is uitstekebd; handdoeken worden om de drie dagen verschoobt dat zou vaker mogen.Ontbijt is prima ook al is het elke dag hetzelfde. Vriendelijk personeel die vooral met hun werk bezig zijn en niet zoveel met hun gasten.

« 1 2 3 4 5
  • Cock
    op 25.08.2019:

Voor mensen die minder goed ter been zijn is dit mogelijk geen goede locatie want er zijn nogal wat trappen en redelijk steile padden, ook de weg naar het complex is op een paar plaatsen best steil. In de buurt zitten een aantal duikcentrums voor de liefhebbers.

• Esther
    op 14.05.2019:

Een dagje Spinalonga en de Jeep Safari georganiseerd vanuit Tui zijn absolute aanraders!

• Arie
    op 24.09.2017:

Het complex ligt bergop, dus het is wel belangrijk dat je goed te been en in conditie bent.

• Gerda
    op 16.09.2017:

Griekse avond met bbq een aanrader! Dichtbij leuke kleine dorpjes!

• m peters
    op 09.10.2014:

Reparatie deur slaapkamer Ventilatie ontbreekt in het pand ramen kunnen niet open wegens steekvliegen. Schimmel kamers oplossen.

« 1 2 3 4 5