100 beoordelingen voor Appartement Star Beach Village in Chersonissos Kreta

Star Beach Village

7.2
    Sallytha
    op 31.10.2019:

Leuk, groot, mooi, vriendelijk personeel

Top hotel veel te doen voor de allerkleinsten in de herfst vakantie. Elke avond een show voor de kids/ouders. Schone ruime kamers. Badkamer wat aan de kleine kant maar wel netjes. Veel keus bij de restaurants. Veel leuke zwembaden en glijbanen meer dan ik via de boekingssite kon zien. Alleen de laatste 2 dagen merkte je dat het hotel gaat sluiten voor de winter. Kregen de restjes met eten. Minder keuze en minder animatie. Verder echt een aanrader. Top hotel nog beter dan verwacht.

Dhr  Droppers

schitterend

toplocatie, vriendelijk personeel aanrader, lekker wandelen in omgeving. Een bezoek aan oud chersonisos is de moeite waard

JAJ
    op 27.04.2018:

Fantastisch

Ongelofelijke goede service, kamers uitstekend. Van het lakentje over het bed werden wij niet warm maar er lagen ook dekens in de kast (kwamen we na 2 dagen achter hahaha)
    Het eten was prima te doen. Volop keuze, maar van het B-merk pre-mix sodawater met een smaakje worden wij niet blij. Gelukkig volop supermarkten in de buurt.

Jenny

Gezellig en vol vermaak

Wij hebben genoten maar hadden ook erg mooi weer zo in de herfstvakantie.
    Heerlijk zo dicht bij strand en zwembad met super glijbanen.

Sibuka
    op 31.10.2017:

Niet voor mensen die afhankelijk zijn van rolstoel en/ of rollator

geen resort voor oudere jeugd tijdens herfstvakantie, er is NIETS te doen voor hen. Animatie-team niet gezien dan wel afwezig. 10 Minuten wachten voor drankje is normaal, ook al is het absoluut niet druk. Er is slechts 1 lift op het hele complex nl. in hoofdgebouw van 2 verdiepingen. in de andere gebouwen zijn GEEN liften en moet schoonmaak personeel de karretje met inhoud de trappen opslepen........
    Eten is goed en gevarieerd, accommodatie is gedateerd en voelt NIET schoon aan (is het ook niet).

Lit
    op 14.10.2017:

Super hotel

Mooi en super hotel.veel zwembaden en alles mooi schoon

Trees
    op 23.08.2017:

Super geweldig

Een super geweldig park met alles binnen handbereik.
    Heerlijk eten met iedere dag een ander thema, en wil je wat rustiger eten in de avond reserveer dan in de cretan of bij het asia restaurant. Ella van de animatie deed haar uiterste best om iedereen te vermaken, wat een energie heeft die meid zeg !!

mike
    op 13.05.2017:

prachtig en groot hotel.

prachtig hotelandschap. je komt niks te kort. genoeg te doen en het eten is voor ieders wils. Alleen nachtrust is een hel. ben gesloopt teruggekeerd naar huis.

• JAJ
    op 27.04.2018:

De kwaliteit van het drinken mag wat mij betreft iets omhoog.

• Sibuka
    op 31.10.2017:

All inclusive is niet te vergelijking met die van Turkije. Wij gaan volgend jaar toch daar weer heen, is ook nog eens stukken goedkoper (50-150 euro pp). Transfer naar vliegveld en inchecken was TOTALE CHAOS! vertrek vliegtuig gepland 21:10, wij zaten om 21:08 in onze stoelen. Door een gedateerd systeem duurt alles vele malen langer dan elders op de vliegvelden. Het is dat wij bij de gate riepen dat die open moest blijven anders waren we achter gebleven, maar onze dochter in rolstoel zat al in vliegtuig.....

• Lit
    op 14.10.2017:

Vondt alleen in restaurant beneden,dat ze je eten al weg haalden.van je tsfel,terwijl je nog moest beginnen.

• Trees
    op 23.08.2017:

Boek een paardrijdtour excursie in de avond bij de eigenaar van de manege die naast star beach village gevestigd is, je krijgt een onvergetelijke avond !! Verder zit er aan de andere kant van star beach een kartbaan. En is het gezellige centrum op loopafstand. Aan de overkant van star beach zit een hele grote supermarkt en als je daar aan de rechterkant omhoog loopt kom je na een kwartiertje lopen ongeveer het eerste gezellige dorpsplaatsje tegen (erg gezellig om in de avond te doen en de winkeltjes en restaurants zijn daar ook tot laat open)

• mike
    op 13.05.2017:

Is je nachtrust je heilig. zorg dat je zover mogelijk uit de buurt van de kinderdisco blijft. En vooral niet de kamer bij de hoofdingang. iedereen komt er langs . ook snachts na het stappen.

« 1 2 3 4 5 6