Star Beach Village reviews

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2023

Hr. H. van der Heijden
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2023

Ligging van de kamers

Kamers lagen heel eind buiten het park dat hadden we niet geboekt

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Relaxte sfeer voor de hele familie. Genoeg zitjes en ligbedden.

Ondanks meivakantie was er overal genoeg ruimte. Gezellig familiehotel. Erg schoon. Personeel erg aardig. Strandje is niet groot maar hadden het bijna voor onszelf. Ligbedjes overal ruim voldoende. Hotel ligt op loopafstand van centrum Chersonissos.

Hr. M.K. Brinksma
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Mw. J.R. Matena
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2023

Heerlijke familievakantie!

Heerlijk eten en drinken. Ook het glutenvrij eten perfect Vriendelijk personeel. Topvakantie

Laatst bijgewerkt: 5 november 2022

Schoon, netjes, vriendelijk

Een top vakantie, personeel is vriendelijk, alles is super schoon en netjes. Eten is goed en lekker, voldoende keus.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Goed hotel met vriendelijk personeel

Diverse restaurants, eten was in verhouding tot de prijs prima, basis is vaak hetzelfde met daar omheen afwisseling.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

prachtig resort

Mooi verzorgd all inclusive resort met vele voorzieningen en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Fantastisch voor jong en oud

Het is een mooi schoon park. Met vriendelijk personeel die je overal ziet lopen. Kamers zijn prima te doen. Met een goedwerkende airco. Eten en drinken is ruim schoots aanwezig en zoveel keuze. Voor iedereen wat.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

te veel herrie en kleine kinderen die zelf alles beetpakken van eten en terug leggen

50 jarig huw. vieren met kinderen en kleinkinderen. APARTEMENTEN GEVRAAGD IN IN DE BUURT VAN ELKAAR. onze kinderen zaten op het park en wij 500 m.aan de overkant van de weg. Na bijbetaling hebben wij een kamer gekregen bij het kinderbadje.Schandalig van PRiijsvrij. Hebben heel vroeg geboekt. Geen aanrader,!!!! Boeken volgende keer daar niet meer. ook geen busvervoer van luchthaven.

Slaapkamer
1 van de 3 restaursnts