Momi Slow Living (ex Porto Village) reviews

5,1

Mw. M. den Boer
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2023

Viel tegen

Het complex was deels gerenoveerd, wij zaten in het niet gerenoveerd gedeelte, heeft wel een opknapbeurt nodig Zeer vriendelijk en behulpzame personeel, eerlijk waar!!! Klachten wordt gelijk afgehandeld Maar het eten, ontbijt,lunch en diner viel heel erg tegen Weinig keus en variatie Ze probeerde het wel, maar ik zag en hoorde dat veel mensen hierover klaagde Het was All inclusief maar was erg beperkt, tijdsgebonden Wel mooi uitzicht richting zee

Mw. A stubbe
Laatst bijgewerkt: 18 november 2022

Wat een verschrikkelijk hotel nooit meer

Vieze kamers poep voor de deuren schimmel in de lakens badkamer met schimmel geen deken dus onze eigen badlaken er maar over personeel alles behalve vriendelijk eten drama zaten beestjes in de potjes met kruiden all in is het echt niet betalen voor een cappuccino snacks waren broodjes die de hele dag in de zon lagen zwembad smerig voor met haren

Laatst bijgewerkt: 1 september 2022

Vriendelijk personeel, fijne ligging

Het hotel ligt op een paar minuten lopen van een grote winkelstraat, een bushalte en de zee, dus dat is ideaal! We hadden een ruime kamer met terras en uitzicht op zee. Het personeel was erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

slechte hygiëne (vieze handdoeken/lakens) / niet schoon

Appartement was erg klein, er was een tweepersoonsbed en een klein bed voor een kind terwijl we met 3 jongens van 18 waren. De handdoeken/lakens/dekens waren erg vies er zaten poepvegen op en ook werd de wc en wastafel niet schoongemaakt. Het appartement was bij aankomst ook niet schoon.

Laatst bijgewerkt: 3 september 2018

rustig, mooi en vriendelijk personeel

beetje ouderwetse kamers. maar schoon en netjes. bedden slechte kwaliteit das een min punt verder super vakantie voor wat je er voor betaald. vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Een mooie accommodatie in een super omgeving! Wil je uitgaan dan kan dat, wil je rust zit je hier goed en overal kan je van de zon genieten!

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2017

Leuk opgezette accomodatie

Ontvangst was rond middernacht, er werd gezegd als je wilt neem lekker een drankje, mmar er werd niet bijgezegd dat je dit betalen moest. All inclusive is n.l. van 10.30 uur tot 22.30 uur. Verder was het warm eten meestal lauw van temperatuur, weinig variatie. Toetjes of custard pudding of gelatine pudding opgediend in een grote schaal. Of een ijsje uit de ijskar, maar als de voorraad voor de dag op is heb je pech. Ook hield het restaurant personeel zich strikt aan de sluitingstijden van het restaurant. Als je om 20.30 uur nog even gezellig zat, gingen de lichten uit en werd je min of meer gesommeerd om te vertrekken. De kamer was eenvoudig, maar was wel aan onderhoud onderhevig. De matrassen waren erg hard, dus niet zo goed geslapen.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2017

Geen All-inclusief maar wel zo aanbieden. Misleiding!

* Hygiëne in kamers en vooral keuken barslecht. Bij melding werd je door de manager vies aangekeken en niet meer gegroet. * Slecht eten en vrijwel elke dag hetzelfde. Daarnaast opstelling van buffet onder mate ivm hygiëne en infornatie over gerechten. * Geen 3,5 ster waardig!

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2017

Klein familie appartementencomplex

De prijs kwaliteit verhouding klopt. Het eten is niet al te best. Weinig variatie. De appartementen mogen wel een opknapbeurt gebruiken. Personeel is echt top. We vroegen om een grotere kamer werd geregeld. We hadden een ongelukje met het beddengoed kregen gelijk een nieuw setje.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2017

Zeer. Goed Aparthotel

Zeer goede ligging, service is zeer goed en zeer vriendelijk personeel.

Vanwege uitzicht 21 euro bijbetalen