Nikolas Villas Apartments reviews

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2022

Prima verzorgde appartementen en schoon.

Prima ligging om de drukte en de rust op te zoeken. Schone kamers en dat geldt trouwens voor het gehele complex. Een heerlijk schoon zwembad met voldoende ligbedden. Winkels en restaurants in de nabije omgeving.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

geweldig

heerlijk en vooral super schoon en ontzettend leuk personeel

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Schoon , goed onderhouden vriliendelijk

Super schone appartementen. Goede centrale ligging Vriendelijke eigenaar die aan thuisbezorgen doet vanuit de supermarkt. Leuk barkeeper in de avond. Zowel voor jong als oud voldoende mogelijkheden voor vertier

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2022

Super!

Een klein knus appartement, wij zaten op de begane grond. Heel gezellig je loopt zo het zwembad in. En je kunt heerlijk buiten zitten. Het personeel is heel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2022

Prachtig, maar niet al te ruim appartement voor een vriendelijke prijs.

Mooi complex en bijzonder schoon. Appartementen zijn niet al te groot, maar wel praktisch ingericht.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Prima app, servicegericht, ideale ligging

Rustig gelegen appartement, zwembad was prima en vooral vriendelijk en behulpzaam personeel. Dat geldt trouwens voor de meeste inwoners van Kreta.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Nette (basic) appartementen

Mooi complex met basic inrichting. Geen luxe maar wat er moet zijn is aanwezig. Schoonmaak is goed en de bedden worden 2x per week verschoond en de handdoeken 3x per week gewisseld. Wij hebben er een fijn verblijf gehad. Geen "last" van rumoerige jeugd want dat wordt in dit complex niet getolereerd.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Heerlijke vakantie gehad

Leuk schoon appartement , bedden vond ik zelf wat minder maar goed is en ook geen 5 sterren hotel Schoon , vriendelijk personeel kortom heerlijke vakantie gehad Heerlijk schoon zwembad. Ik zeg voor die prijs doen

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Fijn vakantie adres

Een goed onderhouden complex met goede faciliteiten en vriendelijk personeel

Genieten in het zwembad
Zwembad