Neptune reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Weinig of voor weinig.

Ruim appartement . Goedkoop dus hoef je ook niet veel te verwachten.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2018

Heel mooi gelegen dicht bij centrum en strand

Appartement is ouwbollig Slechte douche smorgens koud water Bij het douchen stond het blank Wel iedere dag schone handdoeken Maar voor deze prijs kun je ook niet op de eerste rang zitten

Fleur van Dun
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2017

STELENDE SCHOONMAAKSTER CATARINA

Allereerst kwamen we aan in ons appartement, die er totaal anders uitzag dan de kamer die we geboekt hadden. Al snel maakten we kennis met de schoonmaakster "Catarina". Zij zei al na de eerste minuut "Catarina loves you". Eerste reactie was natuurlijk positief, we hebben haar nog €10,- gegeven. De ena laatste dag kwam de ware aard van haar naar boven. Ik had namelijk die nacht in een afgesloten kamer geslapen met de deur dicht, in plaats van in de woonkamer. In de woonkamer had ik mijn prijzige Micheal Kors horloge laten liggen. Toen ik wakker werd, was m'n Michael Kors horloge meegenomen. De enige die onze kamer al in was geweest, Catarina. Na een confrontatie met haar zelf en ruzie met de baas heb ik aangifte gedaan. De baas is op een onbeschofte manier met mij en mijn kamergenoten omgegaan en het horloge heb ik nooit meer terug gezien. NOOIT meer dus!

Appartement neptune
Baas en STELENDE schoonmaakster