Nana Golden Beach reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2022

Een fantastisch resort waar het personeel er alles aan doet om je een onvergetelijke vakantie te geven.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Mei vakantie - Nana Golden Beach(Kreta)

Mooi, recent gerenoveerd all incl. resort van alle luxe voorzien. De kamers zien er top uit(nieuwstaat). Voor wie de drukte wil ontsnappen in de eetzaal zijn er 7 restaurants en vele zwembaden over het grote complex verspreid. Eten en drunken kan hier 24/7. Tijdens ons verblijf was het overigens vrij rustig. De temperatuur iets te laag voor de tijd vh jaar. Maar wanneer het zonnetje schijnt, is het goed insmeren. Er is een waterpark op het complex, ontelbare sportactiviteiten(veel tennisbanen) en ook op het water zijn er veel mogelijkheden. ‘S avonds life muziek of optredens. Ook clubactiviteiten worden aangeboden. Chersonisos op 30min loopafstand en taxis erg betaalbaar. Het complex kent veel trappen maar is ook geheel bereikbaar met wielen. Kortom een echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Mooi en schoon resort, goed geregeld. Animatie erg Duits gericht. Eten top.

Kamers (gerenoveerde) erg mooi en netjes. Eten en restaurants goed. Groot resort met veel zwembaden en mooi strand. Wi-Fi helaas kostbaar (40-80 EU per week). Mobiel bereik erg slecht, dus helaas wel gebonden aan Wi-Fi. Animiatie erg Duits gericht, NL animatie, indien aanwezig, aardig en zorgzaam, helaas geen grote show in NL ed. Vooral Duitsers en Russen.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2017

geweldig resort. komen graag nog eens terug.

wij waren voor de 2e keer achtereen in nana beach. ook dit jaar weer genoten, we werden onthaald als vips omdat we er voor het 2e jaar kwamen. op de laatste dag tot aan het vertrek naar luchthaven een kamer beschikbaar. wij komen zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2017

Helemaal geweldig!!!

Nu voor de vierde keer er geweest; voelt voor ons als thuis komen.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2017

Prachtig resort!

Fantastische ligging aan zee en volop zwembaden. Eten prima en vriendelijk personeel.