Mediterraneo reviews

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

vacation

Hr. G Strabbing
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Accomodatie is verouderd kranen zitten los en oude gordijnen en het eten was ook matig, elke dag veel hetzelfde. Het personeel was goed vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2023

Slecht eten

Er is niets te doen ontbijt zeer slecht avond eten niet te eten drankjes is ook niet veel al in hebt uit zich naar zee is goed

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2023

Genoten

Fijn en schoon hotel.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2023

Mediterraneo hotel

We kwamen aan en er was geen kamer beschikbaar. We hebben moeten wisselen van kamer en moesten daardoor 3 trappen oplopen met onze koffers. Hulp krijg je niet aangeboden. Kamers zijn niet schoon en worden vaak niet schoon gemaakt. Nu al 3 x gehad dat we geen handdoeken hadden. Het eten is ook zeker niet te eten, beide ziek geweest omdat het niet haar was. Bedjes aan het zwembad staan mega dicht op elkaar waardoor je tegen elkaar aan ligt. Deze bedjes zijn om 09:00 ook al bezet met handdoeken. Eten bij het zwembad is wel goed.

Trappenburg
Laatst bijgewerkt: 28 juni 2023

Super lokatie, erg vriendelijk personeel. Matig eten (diner)

Superleuk hotel met heel vriendelijk personeel. Wel gedateerd maar schoon en ligt op een supermooie plek. (Zeezicht vanaf de zwembaden) Ontbijt en lunch zijn best ok. Het diner is matig. Vaak niet op temperatuur. Frietjes worden gestoomd ipv gefrituurd. ????? Ik ben geen zeur betreft eten, maar dit is echt onder de maat. Toch hebben wij een superleuk e vakantie gehad. Je moet nl wel de prijs/kwaliteitsverhouding in ogenschouw houden.

Hr. A. Boersma
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Weinig animatie all in is niet all in ook niet vermeld aan ons In het hotel moest ik ineens betalen voor mijn cocktail Om 11 uur is de all in afgelopen moet je weer betalen Kamers gebrekkig en niet goed schoon gemaakt

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Dramatisch hotel

kamers vies * bedden smerig en kinderen reageren allergisch dmv astmatische klachten als ze hierop liggen. Wasbak kapot. Airco lekt water * niet mogelijk om op balkon te zitten door de hitte van de airco. Schuifpui naar buiten op de kamer kapot waardoor we elke x als we op het balkon waren geweest iemand moesten bellen om af te sluiten. Eten, smerig en eentonig. Druipt van het vet en alles is koud. Alleen de soep is warm. Weinig keuze in eten. 3x ziek geworden door toch te eten. Uitgeweken naar een ander hotel voor voeding ( hier werd ik niet ziek van) Gebouw: oud, veel kapot en achterstallig onderhoud, lekkages overal. All inclusive: heel beperkt, drinken bijna alles met bijbetaling en na 23.00 uur moet er zelfs voor water betaald worden! Absoluut geen 4 sterren waardig. Eerder 2. Erg teleurgesteld. Vakantie kostte me zoveel extra dat geld voor excursies nu opging aan voeding, drinken en verblijf elders overdag!!!! Boos, teleurgesteld!!!! Kom hier nooit meer, net als vele andere Nederlanders die ik ter plaatse gesproken heb. Reisleiding die ter plaatse benaderd zou kunnen worden 100x proberen te bellen. 1 x gelukt met de belofte dat ze naar het hotel komt. Komt niet opdagen en neemt vervolgens weer de telefoon niet op!!  vip pakket. Daar zat volgens mij een welkomstcadeau bij? Niks gekregen...

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Vriendelijk personeel, schoon en mooi!

Heb eigenlijk bijna geen tips! Sommige gerechten waren niet heel lekker maar denk dat je dat overal hebt… Als wij vragen hadden konden wij altijd bij het personeel terecht. De kamers werden elke dag schoongemaakt en mocht je toch nog wat missen kon je het altijd vragen.

Foto zegt genoeg...
Kakkerlak op kamer
Vaste trap naar onze kamer, hier konden we geen lift nemen
Zo staan lantarenpalen er bij niet veilig en niemand is aardig tegen je