Ipoliti Village reviews

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

mooi gelegen appartemen complex

mooi gelegen aan de rand van het dorp Koutouloufari. wel een hele klim als je in de hoger gelegen appartementen zit, 85 treden! mooi zwembad. Schitterend uitzicht richting Chersonissos (zee). Eigenaresse die onder een supermarkt heeft is erg vriendelijk en zal er alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen. Het dorpje Koutouloufari nodigd erg uit om s'avonds lekker uit te gaan eten en te flaneren, erg romantisch. gezellig druk. Geen massa toerisme, maar we waren er ook niet in het hoogseizoen. ik kan het iedereen aanbevelen.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Vriendelijke eigenaars

Ippoliti Village, moet oppassen dat ze niet geen vervallen. Daarmee bedoel ik bv: een stekkerdoos die zo uit de muur komt. ( En dan was er gewoon aan de stekker getrokken niks lomps) Maar 2 wijn glazen voor ons 2 prima, maar als je er met 4tjes zit niet. Heel vaak koud water. Of de druk die weg valt. De dochter en vader en 1 werkster en 1 barman runnen de zaak. Vaakmwas de barman in de keuken voor iemand bezig en dan stonden vaak mensen aan de bar te wachten voor een drankje en dat duurde erg lang. De barman meest ook geen tien handen, dat begrijpen we goed. Maar er wordt misschien iets te veel bezuinigd? Niet meer dan een paar tips. Niet klagend bedoeld. We hebben een fijne tijd gehad.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Mooie plek om vakantie te vieren.

Wij hebben erg genoten. Het hotel wordt gerund door een familie. Maar in de maand september is er weinig personeel en kan je niet altijd in het restaurant terecht terwijl het wel open is. Het ontbijt is wel iedere dag het zelfde, Dat viel ons een beetje tegen.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Tof, gezellig, vriendelijk

Ontbijt te eentonig, wat meer afwisseling zou fijn zijn. Complex niet handig voor mensen slecht ter been, veel trappen. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Gastvrouw Lena super aardig, spreekt goed Nederlands. Al met al een top vakantie.