Grand Holiday Resort reviews

9,6

van der Steen
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Top

Voor de 2e keer geweest. Mooi schoon en goed verzorgd hotel. Goed eten vriendelijk personeel. Goed om te weten: glijbanen vandaag 6jr en 120cm, ligt op een berg dus niet zo geschikt als je slecht ter been bent.

Marlie en Twan Daley Coumans
Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Kreta was en ben je mooi

Al bij aankomst in het mooie Grand Hotel Holiday Resort wil je al niet meer naar huis Topvakantie gehad met dan aan Tomstravel

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Mooi hotel

Mooi hotel het meeste personeel was vriendelijk. Vooral in het restaurant en het animatie team was geweldig

PBIJ
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Echt een top hotel, er ontbreekt niks aan! Heerlijk eten, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie, niet opdringerig. Genoeg te doen. Stadjes vlakbij, evt met busje van het hotel ook naar het strand. Fijne zwembaden. Super schoon en prachtige familiekamer superior. Enige puntje dat het op een berg ligt en hierdoor wat steil lopen is naar boven maar er rijdt hele dag n karretje dat je afzet boven of beneden dus top geregeld. Heerlijke vakantie

Mw. A. van Wijchen - van Casteren
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Super mooi resort

Met een super service. Dankjewel voor het boeken Corine & Nancy Mijn Reiskennis !

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Vakantie

Schone kamers, prachtig zwembad, leuke animatie, voor ieder wat wils

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Zeker de moeite waard

Leuke vakantie gehad. Goed eten zeer vriendelijk personeel en leuke animatie. Minpuntje voor ons was de wifi welke gratis is maar bijna niet werkt. Hiervoor kan je primium nemen voor 3 euro per dag. Ook het all inclusieve geld niet voor 2 flesjes water op de kamer.

B Kruize
Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Top hotel, aanrader

15 jaar geleden de eerste keer nu voor de 5e keer geweest. Het is bijna ons tweede huis, met sommige personeelsleden hebben wij al die jaren contact mee gehouden. Zijn echte vrienden geworden. De gasten die er komen zijn voor een grootdeel zijn er meerdere keren geweest, zegt iets over de accommodatie en zijn personeel, Wij kunnen dit hotel met zijn 4 zwembaden, uitstekende faciliteiten en super vriendelijk gastvrij personeel meer dan van harte aanbevelen. Je bent en voelt je echt te gast.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Een geweldige week gehad in het hotel. Alles is erg netjes, opgeruimd en iedereen is heel vriendelijk. Zelf vonden wij het buffet lekkerder dan het a la card griekse restaurant. Enige nadeel was dat we helemaal boven op de berg zaten, maar gelukkig was er altijd een shuttelwagentje die je netjes naar boven bracht.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Fijn hotel maar niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn

Jammer dat zee te ver weg was ,was echt geen 400 meter

Mainpool