58 beoordelingen voor Hotel Grand Hotel Holiday Resort in Chersonissos Kreta

8.2
    B Kruize
    op 02.09.2017:

Top hotel

Voor de 4e keer geweest wederom zeer tevreden. Als het aan zee had gelegen was het een 5 sterren hotel.
    Een schoner hotel nog nooit tegen gekomen, zeer vriendelijk personeel. Wel jammer dat het all inn maar tot 22:30 uur duurt, dat is net het moment dat de animatie ophoud met hun voorstelling. Tot 23:30 uur was klantvriendelijker geweest
    Kan Grand met een gerust hart aanbevelen

gera
    op 20.07.2017:

fantastisch.

prachtig hotel, schoon, vriendelijk personeel. stalida en malia erg leuk.

Dick
    op 27.06.2017:

Van aankomst tot vertrek alles super

Vanaf het moment dat je binnenkomt tot het moment dat je helaas weer vertrekt wordt er alles aan gedaan om je van een prima vakantie te laten genieten. Alles is goed,eten,drinken,kamers,animatie,zwembaden!

Reinie
    op 11.05.2017:

relaxed en netjes

mooi opgezet resort, vriendelijk personeel. schoon, onwijs lekker buffet, voor ieder iets te vinden, of gezond of los gaan op allerlei lekkers, autohuur bij hotel, busstop voor hotel is goed omdat je 15 min rijden van centrum Cherso zit, als je daar naar toe wilt. Salis is te lopen, maar daar moet boel nog worden opgestart. Hadden wij al rekening mee gehouden en niet erg dus. Iets warmer zwembadwater of glijbaanwater in april zou lekker zijn, bij wellness is niet veel warmer. Nou moet ik zeggen dat ik niet alle5 zwembaden heb uitgeprobeerd.....

S
    op 05.05.2017:

Prima resort om te verblijven

Wij zijn in de eerste week van de meivakantie voor de eerste keer naar Kreta geweest. Het resort ziet er schoon en onderhouden uit. Over de ontvangst bij de receptie valt niets op aan te merken. Iedereen was druk in de weer om ons zo snel mogelijk te helpen en naar de kamer te begeleiden. Wij werden met een karretje naar de kamer gebracht en waren daarom in de veronderstelling ergens hoog in de bergen te moeten. Dat viel erg mee. Wij hadden kamer 425 die tegenover de mainpool en restaurant ligt. Keurig centraal dus. Wij hadden gedurende 8 dagen geweldig weer en hebben genoten van de rust de eerste paar dagen. Onze groep waren de eerste gasten, omdat het resort op die dag open ging.

Chiema
    op 05.11.2014:

verwend worden tot in de puntjes!

Het hotel ligt op een heuvel het nadeel hiervan is dat u berg op moet lopen om bij uw kamer te komen. Wij waren blij dat wij niet volledig bovenaan geplaatst werden. Kamers keurig schoon iedere dag. zwembaden ook super schoon(word iedere avond schoongemaakt door een kleine robot) drinken meer als genoeg keus onder all-in. Eten meer als genoeg keus iedere dag was een verassing, soms een beetje afgekoeld voor ons geen probleem. All-in pasjes inplaats bandjes werd door sommige andere mensen als probleem gezien omdat je af en toe in de rij stond voor je drankjes. (ik ervoer deze klagende mensen als gewoon ongeduldig) Hotel personeel doet er alles aan je een top vakantie te bezorgen. Personeel kan ik beschrijven als supervriendelijk en vaak ook gezellig. en ik ben blij dat ik hier mijn weekje vakantie heb door kunnen brengen. ik zou het zo weer doen!

simone
    op 05.10.2015:

mooi Resort

eten erg goed en gevarieerd, ruim resort, schoon en aardig personeel

sandra
    op 28.08.2015:

geweldig, super mooi hotel.

dit mooie hotel is super netjes, vriendelijk personeel, schone kamers en de rest van het hotel.
    het eten is ook super, genoeg keuze en alles netjes bereid.

« 1 2 3 4 5 6 7 8

Faciliteiten van Grand Hotel Holiday Resort

Grand Hotel Holiday Resort is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 10 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 8 beoordelingen
  • Avontuur obv 4 beoordelingen
  • Sightseeing obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Chersonissos

Sunday 17-12 Helder/Zonnig
Monday 18-12 Helder/Zonnig
Tuesday 19-12 Bewolkt
Wednesday 20-12 Bewolkt
Thursday 21-12 Regenbui
Friday 22-12 Regenbui
Saturday 23-12 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Grand Hotel Holiday Resort in Chersonissos, Kreta.

Vakantiepanel.nl heeft 58 vakantie beoordelingen Grand Hotel Holiday Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Grand Hotel Holiday Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Grand Hotel Holiday Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Grand Hotel Holiday Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Grand Hotel Holiday Resort en het actuele weer Chersonissos. Bekijk hier ook andere Hotels Chersonissos of Hotels Kreta. Op de pagina van Chersonissos vind je vakantiebeoordelingen Chersonissos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Grand Hotel Holiday Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Grand Hotel Holiday Resort!

• B Kruize
    op 02.09.2017:

Bij boeking melden waar je wilt zitten bij mainpool, relaxpool of funpool/ Main en relaxpool liggen het dichts bij het hoofdgebouw/restaurant. Funpool ligt bovenaan gaat wel een minibus heen en weer. Ben je met z'n twee en je hebt een superieur kmr geboekt is kamernummer 127 een toplocatie Heren tijdens diner verplicht in langebroek staat niet duidelijk in Neckerman daar staat gepaste kleding

• gera
    op 20.07.2017:

chrissy eiland. heel erg mooi. bounty eiland. met de auto uurtje rijden naar ierapetra en uurtje varen naar chrissy eiland.

• Reinie
    op 11.05.2017:

apart bij zwembad een handdoekvoorziening, zonder borg te betalen en ophalen bij balie bij all inclusive zelf altijd water kunnen pakken ipv aan personeel vragen gedurende openingstijden bar, zij moeten ook daarvoor je persoonlijke hotelkaart scannen Is het zoiezo niet handiger ipv persoonlijke kaart (makkelijk kwijt te raken) een bandje aan je pols voor een week? ijzeren onprettige stoelen op balkon, of kussens klaar leggen

• S
    op 05.05.2017:

Het kaartsysteem is heel raar. Ik zou het meteen afschaffen. Verder worden de gasten misleidt met het woord All-in. Dat is bij lange na niet het geval, dat zou ook moeten veranderen.

• Chiema
    op 05.11.2014:

Het hotel ligt tussen Cherso en Malia in. Neem een bus voor naar Cherso € 1,60 p.p. of € 7,00 voor taxi. Een bus naar Malia voor € 1,90 en taxi voor € 10,00.... absoluut niet duur.

« 1 2 3 4 5