Glaros Beach reviews

4,3

Mw. W. Beijering e/v Wachtmeester
Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Super mooi hotel alles nieuw en prachtig uitzicht

Hr. E. van Dorsten
Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Mw. H. Boorsma-Buijs
Laatst bijgewerkt: 9 september 2023

Tevreden. Ik ga er niet voor niets voor de 10de keer heen.

Wordt maar lid van de groep Creece/Crete daar ben ik topschrijver en gespreksstarter, daar staan genoeg verhalen.

Hr. R. Guns
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2023

Glaros Beach Hotel

Prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met een goede en fijne service.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Super

Fijne vakantie gehad mooi hotel aardige mensen alles prima

Mw. E. Engelkens
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Net en goed hotel jammer dat je moet betalen voor deelname aan griekseavond en dan ook nog 10 euro pp. Ook vonden we de te betalen voor kluis van 3 euro per dag ook veel. Het meest wat we ooit betaald hebben. Het gebruik van wifi was ook kostbaar 3 euro per dag per toestel. En de vrije wifi was zo slecht dat je bijna niet kon internetten

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Fijn hotel, kamer wat gehorig

Nette kamer met tv en 1 NL zender BVN. Airco haardroger aanwezig. Bedden sliepen goed. Elke dag werd de kamer opgeruimd en handdoeken gewisseld. Eten was heel goed. Allemaal buffetvorm (ontbijt lunch diner) voor elke smaak was er iets. Personeel heel behulpzaam. Kamer was wel wat gehorig, via het badkamer raampje konden we de buren goed horen en je hoorde regelmatig stoelen schuiven. Zwembad met ligbedden zag er mooi uit. ‘S avonds lekker drinken aan de bar. Fijne vakantie gehad hier.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2022

Goed hotel

Alleen all inclusive formule is waardeloos. Heel veel drank valt niet onder all inclusive. Geen alcoholvrij bier, sommige frisdrank, cappucino En maar 2 soorten cocktails en de snacks / cake stelde Niets voor.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

erg goed

prima resort op een mooie centrale plaats in chersonissos

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Kamers waren goed, douche was heerlijk. Schoonmaaksters kwamen ‘S ochtends terwijl je de deur ‘dicht’ had. Verder niks op aan te merken.