Eri Beach and Village reviews

4,9

Rick Sonntag
Laatst bijgewerkt: 22 september 2023

zeer ontevreden

Om mijn verhaal te beginnen, ik ben echt geen zeurpiet, en laat niet vaak een negatieve review achter. Maar in dit geval doe ik het wel, aangezien mijn verblijf echt heel erg tegenviel en ik daardoor maar weinig van mijn vakantie heb genoten. Ik was in mijn eentje op vakantie naar Chersonissos, waardoor ik begrijp dat ik niet de beste en grootste kamer van het complex krijg. Met de grootte van de kamer was verder ook helemaal niets mis. Echter, in alle andere facetten was de kamer die ik toegewezen kreeg een drama. Alles was oud, geroest en versleten. Een van de nachtlampjes hing enkel nog aan de kabels vast aan de muur en deed het vanzelfsprekend niet. De douche spoot echt alle kanten op behalve de juiste. En doordat het douchegordijn erg klein was, was de hele badkamer zeiknat na een korte douche van 3 minuten. Bovenop de kast lag een laag stof waaruit bleek dat hier al heel lang niet fantsoenlijk gepoetst was. Het toilet liep 45 minuten door als ik doorgespoeld had. ook niet prettig als je in slaap probeert komen 's avonds. Maar het allerergste moet nog komen. Als ik de kraan aanzette kwam er ongedierte uit de wasbak gekropen, hetzelfde geld voor het afvoerputje op de badkamer. Hier kwamen hele kleine mieren uitgekropen. Echt heel erg vies. Uiteindelijk heb ik hier ook foto's en filmpjes van gemaakt en tot twee keer toe gemeld bij de receptie. Deze reageerde echter erg ongeinteresseerd en nonchalant op de beelden. De dame in kwestie trok letterlijk haar wenkbrauw op alsof ze wilde zeggen, komt weer zo'n zeikerd. "We sturen zometeen iemand" was haar reactie. Het enige wat er uiteindelijk gebeurde was dat de reguliere housekeeping de handdoeken verwisselde en het bed snel snel opmaakte, en weg waren ze weer. De vloer werd niet geveegd, de wasbak werd niet schoongemaakt, laat staan de kast of andere oppervlakten. Ook de all-inclusive formule die het hotel hanteerde vond ik niet heel fijn. bij het ontbijt was het zo druk dat er geen tafels meer vrij waren om van mijn ontbijt te genieten. En als er dan een tafeltje vrij kwam, en ik had mijn bord leeg en ik wilde een nieuw bordje eten gaan halen, was dezelfde tafel weer bezet door anderen. Ook erg jammer. Maar dit vond ik lang niet zo erg als mijn kamer. Ik ben als alternatief elke dag lekker aan de boulevard gaan eten, dit heeft me wel een hele hoop extra geld gekost, maar dat is uiteindelijk natuurlijk wel mijn eigen keuze geweest. Om af te sluiten. Ik begrijp echt wel dat jullie als organisatie niet veel kunnen doen aan deze situatie. Ik hoop wel dat ik er op deze manier een beetje aan bijdraag dat er niet nog meer mensen een tegenvallende vakantie gaan krijgen door toedoen van dit "4-sterren"-hotel, aangezien het er op foto's echt allemaal goed uitziet. Helaas viel de realiteit heel erg zwaar tegen. Met vriendelijke groet, Rick Sonntag

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Prima complex

Levendig park voor gezinnen Zoek je een vakantie waar geen Nederlanders zijn, boeken !

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

goed hotel

hele vriendelijke mensen alles binnen loopafstand Zelf bushalte om de goed verdomd handig

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

All inclusief is een grote schande, smerig eten en drinken. Het heeft ons €700 extra gekost omdat

Wij zijn van ellende maar ergens anders gaan eten en drinken all inclusief is hier pure oplichterij. Het heeft ons € 700 extra gekost om behoorlijk te eten en drinken

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Massa eten en personeel kent geen engels

Door een ongeval kwamen we erachter dat er helemaal nergens bij de zwembaden ehbo posten zijn, niemand kent een woord Engels. Dus krijg niets want ze snappen je niet

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Geen 4 sterren waard!

Slechtste hotel tot nu toe. Vieze hotel kamers. Onvriendelijk personeel. Animatie savonds? Alleen bingo en muziek quiz... eten elke dag hetzelfde en hele restaurant ligt vol met eten op de grond. Heel slecht hotel zeker geen 4 sterren waard. Ga hier niet naar toe mensen!

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Niet voor herhaling vatbaar

Geweldige ligging. Mooie zwembaden. Bij de zee. Kakkerlakken op de kamer dagelijks nieuwe. Eten koud, slap, niet bijgevuld. Onvriendelijk personeel. Rijden je met karren omver, als je een gewone koffie wou 3 apparaten, bij de 1 melk op, bij de ander koffie op. Als je melding maakt word er niet bijgevuld en zeggen ze, ik weet het niet ga maar naar een andere waar je weer in een ellenlange rij stond. Bij drank zijn wij cocktails gewend bij all inclusive, maar helaas alleen bier, raki, brandy en poederfris niet vergelijkbaar met het echte spul. Siroop drank dus. Je moet niet veel verwachten van deze all inclusive formule. Wij zijn regelmatig naar de supermarkt gegaan om lekker drinken etc te halen

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Vreselijk ziet er mooier uit dan dat het is.!!!

Ik kom net terug van 2 weken vakantie.. Ik kan er ook bijna geen goed woord over zeggen! Ik hoop ook dat mensen het zullen lezen.! Ik heb zelf ook alle recensies gelezen maar dacht ach het zal wel mee vallen maar echt niet! Wij zijn heel makkelijk met vakanties en zijn echt geen zeikerds maar dit NOOIT meer.! Zonde van je geld! 1. Het eten is echt VRESELIJK alles is koud en niet goed gaar of zit vol zeen.! Zelfs de patat is vet en vies. Veel zieke mensen door het eten. Mijn man heeft ook een nacht en een dag diarree gehad en overgegeven. Alleen het ontbijt is nog te doen. Niet veel keus kwa avond eten en elke dag hetzelfde. Of soms een ander stukje vlees wat zo droog was want je amper kon door slikken! Er was zelfs niet iedere ochtend een pannenkoek voor de kinderen! En als dat er was stond je ervoor in de rij van wel 15 min lang. Niet leuk meer als je met je gezin ontbijt. 2. Drinken je kan alleen automaten drinken krijgen en is niet lekker op een gegeven moment wen je er wel aan.. er is alleen maar frisdrank wijn en bier en ouzo en brandy.. GEEN andere drankjes te krijgen ja s avonds maar die moet je betalen!! 3. Mijn telefoon is daar gestolen niemand helpt je als een een paar keer naar de receptie gaat om te vragen of er een telefoon is gebonden woorden de dames gewoon boos.! Wij hebben hier aangifte van gedaan en het schijnt dat dit hotel er bekend om stond. En wij hebben in het hotel zelf meerdere mensen er over gehoord die spullen of dingen kwijt zijn! 4. Personeel is zo chagrijnig echt vreselijk gewoon.. er kan geen lach vanaf bij de receptie niet bij het zwembad niet nergens niet. 5. Kinderen mochten geen bommetje maken bij het zwembad anders werden we het hotel uit gezet! Geen discussie mogelijk.! 6. Kijk goed uit waar je loopt want tegels op de loop panden zijn kapot. Je breekt zowat je been als je niet uit kijkt.! 7. Bedden vonden wij Oke maar schoonmaken op de kamer heb ik ook beter gezien. Ik heb dat gewoon zelf gedaan vooral in de badkamer! Ik heb echt geen smet vrees maar als tandpasta wat kinderen geknoeid hebben er na 3 dagen nog ligt vind ik dat niet Oke. De spiegel in in 2 weken helemaal niet schoongemaakt! 8. Airco hadden wij op de kamer afstandsbediening werkte niet dus de airco stond op heel koud je kon niet zelf temperatuur regelen en maakte ook een tikkend geluid. Heel irritant! Ook daar deden ze niks aan! En zijden dat gewoon wat zit je te zeuren! 9. Wc bij de zwembaden waren allemaal kapot dus je moest elke keer naar je eigen kamer en ik kan je vertellen dat is elke keer wel een beste klim. Want je loopt omhoog om naar de meeste kamers te gaan! 10. Geen animatie helemaal niks erg jammer! Jaa voor kinderen van 4 jaar knutselen en een kinder disco met alleen maar RARE BUITENLANDSE muziek. HET HOTEL IS ECHT NIET VOOR NEDERLANDERS GESCHRIKT.!! 11. De helft van het hotel is ook dicht alles komt eten in dezelfde eetzaal en dat is gewoon teveel. Echt een vreetschuur.! 12. Mensen leggen de handdoeken s nachts bij de zwembaden dus of je dan nog een plekje heb.? Als je daar wat van zegt doen ze er niks aan. Maar maakt jou kind een bommetje dan is het gebeurd! 13. Je heb een stuk strand wat van eri beach is daar lagen wij graag maar ook daar komen andere mensen van Buiten af en die gaan daar liggen op de bedjes van eri beach er komt 1 a 2 keer per een man om te kijken of je een bandje van eri beach om heb anders moet je weg. Maar wij hebben ook vaak zat gezien dat als de man geld aangeboden kreeg dan mochten ze blijven liggen en dan heb jij als gast van eri beach gewoon pech en als het dan vol is kan je daar niet liggen! De ligging is mooi maar dat is ook echt het enige. Stand wat er bij ligt ook mooi en lekker. Wij snappen niet dat Nederlandse boekings site dit aan Nederlanders willen verkopen. Echt mensen geloof me het is je geld niet waard. En ik geloofde het ook niet heb het geprobeerd maar voor ons NOOIT MEER… wij hebben vaak zat buiten het hotel gegeten omdat het zo slecht is. En zo loopt je vakantie aardig op!

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Mooie plek maar slecht eten en drinken en chagrijnig personeel

Mooie locatie maar veel achterstallig onderhoud, alhoewel ze dit wel proberen te maken. En als je aangeeft dat er iets mis is op je kamer komen ze wel om er wat aan te doen. Qua all inclusieve valt het echt heel erg tegen .. mier zoet frisdrank uit de automaat met vaak geen prik. Maar 1 bar alleen bij het zwembad waar je drinken kan halen. En dat is dan voor alle hotelgasten dus een flinke rij om je drinken te halen. Drinken is van 10:00 tot 22:00 ook dit valt erg tegen. We hebben uiteindelijk maar flessen drinken gekocht om toch maar aan ons drinken te komen voor de hele dag. Qua eten vaak erg lauw en weinig variatie. En een veel te kleine eetzaal voor zoveel hotelgasten van 2 hotels Zowel sunbay en eri beach eten hier allebij. Salades waren wel goed. We zijn ook daarom vaak uit eten geweest. Al met al hadden we dus uiteindelijk geen all inclusive maar er wel voor betaald. Er is absoluut geen animatie geweest in de 2 weken dat wij er waren dit was van 27juli tm 8 aug. Midden in het hoogseizoen . Er was alleen een kidsclub overdag .. maar dat was niks voor mijn zoon van 11. Was echt voor 4 tot max 8 jaar beetje tekenen in een gebouwtje bij het zwembad . Zwembaden waren mooi maar het zwembad was nog zouter dan de zee hierdoor kon je niet lekker zwemmen en had je echt een duikbril nodig. Als je een paar spetters in je oog kreeg branden je ogen als een gek. Kwam je uit het zwembad dan droogde je wit op van t zout . Al met al heeft deze vakantie ons veel meer gekost dan dat wij hadden verwacht. En die oostblokkers waren echt verschrikkelijk.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Nooit meer!!!

1* waard alleen omdat de kids de glijbanen zo leuk vonden,eten slecht,personeel slecht,hotel kamers laten we het daar maar helemaal niet over hebben! Alles was vies en stonk!!van buiten zag het er allemaal goed uit maar als je er naar binnen gaat schrik je je kapot!de bedjes aan het zwembad ook zwaar aan vervanging toe,we hebben er zelf een leuke vakantie van gemaakt en zijn buiten het hotel gaan eten,maar nooit meer dit hotel bah

Vieze voegen en muur in de badkamer
zeezicht
Heerlijk weer