Creta Maris Resort (ex Creta Maris Beach Resort) reviews

Heerlijk hotel, super verzorgd

Mw. K.T.K. Hartlief
Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

Fantastisch All Inclusive Resort

Wij zijn een week verbleven op Creta Maris Beach Resort en hebben een fantastische tijd gehad! Super aardig personeel en goede service!

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Mw. J. van Engelen
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Zalige plek !

Een heerlijk hotel, service een dikke 10 ! Alles er op en aan kindvriendelijk, gastvrij &servicegericht! Voor jong&oud plezier in het waterpark We hebben genoten ☺️

Mevr R. Fransen
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Verblijf met 9 personen. Geweldig schone en ruime kamers in mooie appartementjes. Leuke rustige omgeving.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Hr. J. van Harsel
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Super

Dit is onze 2e keer naar Creta Maris. Alles ziet er weer super uit. Mooie kamer alles keurig schoon. Eten ook prima en genoeg keus. Corona regels in restaurant mondkapje op tijdens lopen en plastic handschoentjes aan bij het opscheppen en kiezen van je eten. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Zeer goed hotel voor een prijs die daar bij hoort

Goed resort met de ligging niet al te ver van het vliegveld. Kamers zijn goed en verzorgd. Eten in overvloed en van een goede kwaliteit. Sfeer op het resort is prettig. Nadeel is dat het resort heuvelachtig is waardoor er veel trapjes zijn. Hierdoor zijn de hoger gelegen kamers mogelijk lastig te bereiken als je moeilijk ter been bent. De lager gelegen kamers zijn wel zeer goed bereikbaar. Het resort ligt onder de aanvliegroute van het vliegveld dus er komen regelmatig vliegtuigen overvliegen welke hoorbaar zijn. Echter vliegen deze op een acceptabele hoogte waardoor het geluid hoorbaar maar niet hinderlijk is. Al met al een zeer goed resort voor een prijs die hierbij hoort.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

Sfeervol hotel/ dorpje

Sfeervol hotel, met vriendelijk personeel. Eten is meer dan voortreffelijk. Drankjes kan wat beter ,niet alles merk. Cocktails zijn lekker, maar alcohol erin is zeer weinig. Wij vonden de kamers best wel behoorlijk gehorig. Zelf vind ik douche fijner dan in bad douchen. Voor de rest prima hotel, op een prachtige plek. Jammer dat ze geen 5 pers kamers hebben. Kwamen we zeker terug

Deluxe kamer
Hotel met Eco-tuin
Ontbijt (buffet)
Wij hadden een familie kamer geboekt en betaald maar kregen een “standaard “ kamer waar 2 bedden bij
Uitzicht vanuit bbq restaurant