Bella Vista reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

Super

Lekker rustig fijn om even bij te komen na coronal Leuk zwembad en fantastische restaurantjes op 300 meter

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Accomodatie waar je lekker rustig kunt vertoeven, buiten het drukke van chersonnisos zelf

Leuke appartementen complex met zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Behulpzaam met het regelen van auto e.d. Schone kamers met iedere dag bedopmaak en schoonmaak, voldoende handdoekken wissel. Schitterende taverna met hele gezellige en lekkere restaurants op een paar meter loopafstand. Voor het strand kun je de weg naar beneden volgen ongeveer 35 minuten lopen.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Verzorgd complex

Een gezellig, goed verzorgd, niet te groot complex met hele vriendelijke mensen, een prima ontbijt en mogelijkheid om avond te eten

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

uitzonderlijk vriendelijk, netjes en welkom

Vriendelijke gastvrije beheerder Dimitri, zijn vrouw Maria en schoonzus. Het bed was wat hard, maar direct werd een topper neergelegd en sliepen we heerlijk, Airco in appartement en voor de kinderen een vast bed (gelukkig geen slaapbank) enige minpuntje vind ik douchegordijn en krappe douche, maar verder super schoon netjes en nieuw. Paar minuten lopen naar goede gezellige restaurants op het pleintje in oud Chersonissos en met taxi zit je voor €7,- in 5 min op de strip van het uitgaansgebied Cherso. Wij gaan zeker terugkomen

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2019

Geweldig, top, aanrader

Prima locatie, accomodatie voor ons geweest. Heerlijk rustig en als je wilde was reuring dicht in de buurt. Personeel en staf....gewekdige mensen!

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2016

Mooie ligging, dicht bij centrum, mooi uitzicht

Ruim appartement voor 2 personen, kleine badkamer, Voor en achter een balkon