Areti reviews

4,9
5,2

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Prima prijs-prestatieverhouding

We kregen eerst kamer 210 toegewezen. Daar stond na douchen de hele vloer van de badkamer blank, volgens ons door een constructiefout. Ook spoelde de wc niet goed door. De volgende morgen hebben we gemeld dat we hier niet blij mee waren en gelukkig waren er kamers vrij en kregen we kamer 206, die was iets groter en had een veel mooier uitzicht op het zwembad. Nadeel was dat daar wel meer lawaai was van de zwembadbar. Als er geen kamer vrij was geweest hadden we een probleem gehad denk ik. We vonden de bedden goed. De kamers werden zeer goed schoon gemaakt. Minpuntje was dat er af en toe een rioollucht uit het doucheputje kwam. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, met brood, ham, kaas, tomaat, komkommer, feta, olijven en yoghurt, met als enige variatie de ene dag wel een ei, de andere dag niet. Maar het was heel lekker brood (ook bruin) en wij vonden het voldoende. Bij het zwembad kon je lekker zitten en er waren ligbedjes. De dames aan de zwembadbar waren erg vriendelijk. Nadeel kan zijn dat er geen lift is. Je moet sowieso hier wel goed ter been zijn als je vanuit het hotel lopend naar het centrum of het strand wilt, er moet wel geklommen en gedaald worden. Agia Galini is een leuk dorp met veel restaurants. In de omgeving hebben wij veel mooie wandelingen gemaakt. Als je kijkt naar de prijs die we betaalden voor deze vakantie dan is de prijs-prestatie verhouding absoluut heel goed. Er waren mensen die er al meer dan tien jaar kwamen, dat zegt ook wel wat. Wij hebben er een leuke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Vriendelijke personeel, keuze kwa eten minder.

Het personeel is vriendelijk. Echter waren wij het ontbijt na 3 dagen zat, Elke dag het zelfde. De kamer waren op zich goed. alleen de badkamer is niet zo praktisch. Zo dicht op elkaar , alles wordt nat als je gedouched heb. het beddengoed werd tussendoor niet verschoond, erg jammer. Kwa lunch en avond eten was het weinig bijzonders, we hebben 1 avond in ‘t hotel gegeten maar wij vonden het niet zo interessant. Vanaf t hotel kun je prima wandelend naar ‘t strand en dorpje. De activiteiten die er zijn, zijn ver rijden. waardoor het minder leuk wordt. op dat gebied zit je erg afgelegen van andere dorpjes. Het is een leuk genoeg voor max. 9 dagen. langer zou ik deze omgeving niet aanbevelen Voor kinderen is dit persoonlijk gezegd niks.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Heerlijk gehda, pri,a!

Prima hotel, eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig hebt. Vriendelijk personeel, prachtige omgeving. Ga zeker een keer terug!

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

vriendelijk, schoon, ideale ligging

Geweldig personeel, de kamers worden iedere dag schoongemaakt en je zit in een leuk dorp. Het ontbijt is karig, maar je mag wel je eigen ontbijtspullen meenemen. Dus mensen met schuddebuikjes, nutella en muesli. De koffie en de sinasappelsap bij het onbijt zijn niet te drinken. Dat wat je bij de bar besteld is lekker. Op het onderhoud vallen dingen aan te merken zoals deuren die niet sluiten en de douchekop moet je vasthouden. Maar al met al een fijne vakantie